Fizo Omar Kejutkan Anak di Sekolah: Reaksi Maryam Buat Ramai Tersentuh

 


Hey semua! Ada kisah menarik dan penuh emosi yang tengah viral ni. Baru-baru ni, pelakon kesayangan kita, Fizo Omar, buat kejutan yang sangat sweet dekat anak perempuannya, Maryam, kat sekolah. Bayangkan, Maryam punyalah teruja sampai ramai netizen pun rasa sebak tengok video tu. Jom kita selami kisah penuh kasih sayang ni!


Mengubat Rindu dengan Kejutan di Sekolah


Fizo Omar, atau nama sebenarnya Wan Hafizol Wan Omar, 39, kongsi video kat TikTok di mana dia melawat anaknya, Wan Maryam, di sekolah untuk melepaskan rindu yang dah lama terpendam. Dalam video tu, Maryam yang berusia 8 tahun terus berlari peluk ayahnya sebaik sahaja nampak Fizo intai dari luar tingkap kelas. Memang jelas betapa rindu dan sayangnya Maryam pada Fizo.


Usaha Bertemu Walau Sesibuk Mana Pun


Fizo kata dia selalu cuba curi masa untuk jenguk Maryam kalau ada kerja berdekatan kawasan sekolah anaknya. Walaupun sekejap, dapat tengok dari jauh pun dah cukup buat dia. Kagum dengan usaha seorang ayah macam ni!


Reaksi Netizen: Air Mata dan Pujian


Ramai netizen yang tonton video tu tak dapat tahan air mata. Ada yang rasa sedih tengok anak-anak dari keluarga yang berpisah tapi masih dapat kasih sayang tak berbelah bahagi. Memang menyentuh hati bila tengok hubungan erat antara Fizo dan Maryam.


Sejarah Keluarga Fizo dan Maryam


Untuk yang belum tahu, Maryam adalah hasil perkahwinan Fizo dengan Mawar Abdul Karim pada November 2013. Walaupun mereka bercerai pada Julai 2019, kasih sayang terhadap anak tetap utuh. Fizo sekarang dah berkahwin dengan Fazeera Nazri Azrai pada Oktober 2021 dan dah ada dua anak bersama.


Kisah ni bukan saja menyentuh hati tapi juga mengingatkan kita tentang pentingnya kasih sayang dan usaha untuk sentiasa dekat dengan anak-anak walau apa pun situasinya.


Kalau korang rasa kisah ni inspiratif, jangan lupa SHARE artikel ni dengan kawan-kawan dan keluarga. Siapa tahu, mungkin ada yang tengah perlu motivasi macam ni!


Kongsikan Cinta dan Kasih Sayang!


Klik share sekarang dan sebarkan cinta Fizo dan Maryam kepada semua! 💕

Previous Post Next Post

Contact Form