Deepika Padukone 'Tolak Kamera' Peminat! Apa Sebenarnya Terjadi di Lapangan Terbang Mumbai?

 


Dalam sebuah insiden yang mencetuskan perbualan di media sosial, pelakon Bollywood terkenal, Deepika Padukone, dilaporkan menolak kamera seorang peminat yang cuba merakam videonya di lapangan terbang Mumbai. Dalam video yang telah menjadi viral, kita dapat melihat Deepika dan suaminya, Ranveer Singh, sedang bersiap untuk pulang selepas bercuti.


Dalam penampilannya yang bergaya dengan dres labuh berwarna coklat dan kaca mata hitam, Deepika nampak seperti sedang bersedia untuk bersiar-siar. Namun, apa yang berlaku selepas itu telah mengejutkan ramai.


Apabila seorang peminat cuba merakamnya, Deepika nampak agak tidak selesa dan menolak kamera telefon bimbit tersebut. Tindakan ini telah menimbulkan pelbagai reaksi daripada peminat, dengan beberapa menyatakan kekecewaan terhadap tingkah laku pelakon itu.


Kejadian ini meninggalkan persoalan kepada ramai: Apa yang sebenarnya berlaku di situ? Adakah tindakan Deepika itu wajar atau sebaliknya?


Sementara kita terus menunggu penjelasan rasmi daripada pihak Deepika Padukone atau Ranveer Singh, satu perkara pasti - insiden ini telah menjadi bahan perbincangan hangat dalam kalangan peminat filem Bollywood.


Adakah anda mempunyai pendapat mengenai perkara ini? Sertai perbincangan dengan berkongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda!

Previous Post Next Post

Contact Form