B.I dari iKON Bakal Hype Up KL dengan Konsert Sulung Solo!



Yo, peeps! Siapa sini yang rindu dengar sajak bergema daripada vokal mantap dan rap padu B.I dari iKON? Kalau kau satu daripada yang teruja, inilah masa yang kau tunggu-tunggu! Kim Han Bin, atau lebih dikenali sebagai B.I, bakal menggegarkan Kuala Lumpur dengan konsert sulung solo dia pada 30 Jun ni!


Konsert B.I 2024 Tour "HYPE UP" bakal bawa vibe yang tak sama dari masa dia masih dengan iKON. Korang pasti excited nak saksikan B.I tunjuk sisi baru dia dalam pentas sebagai penyanyi solo.


Jangan risau, konsert ni takkan tinggalkan lagu-lagu B.I yang korang suka. Dia akan bawakan lagu-lagu hit daripada album solonya termasuk Waterfall, Welcome Back, Love or Loved, dan Cosmos.


B.I bukan calang-calang ahli kumpulan. Dia punya bakat besar dalam menggubah lagu dan menulis lirik. Betul, korang dengar tu! Lebih 100 lagu sudah tercipta dari tangan emasnya, termasuk untuk iKON, Psy, dan Blackpink.


Bukan setakat itu, B.I pernah berkarya bersama ramai artis hebat termasuk Afgan, Destini Rogers, dan DeVita. Jadi, korang boleh expect sesuatu yang tak terduga dalam konsert dia nanti!


Jangan lupa lagu popular BTBT yang kolaborasi dengan Soulja Boy dan DeVita. Lagu tu punya power sampai dapat anugerah Lagu Kpop Terbaik 2022 oleh majalah Time!


So, mark your calendars! Konsert "HYPE UP" ni akan berlangsung di Mega Star Arena, Kuala Lumpur. Tiket dah boleh dibeli dengan harga yang berpatutan, bermula dari RM788 (HYPE Zon), RM688 (UP Zon), RM538 (BE Zon), RM338 (IDENTITY Zon).


Jangan tunggu lagi! Serbu laman web Tiketing Tix sekarang jugak! Ajak kawan-kawan semua sekali, jangan seronok sorang-sorang. Spread the hype, guys! 🎉✨

Previous Post Next Post

Contact Form