Bella Astillah Di "Buang"?! - Kisah Panas di Dunia Selebriti!



Hidup selebriti bukanlah semudah yang disangka! Sekarang, gosip panas di sekitar Didi Astillah, Aisyah Aziz, dan Bella Astillah sedang mencuri tumpuan di Instagram. Serius, ini bukanlah tontonan biasa!


Jadi, ceritanya begini: Didi Astillah bukanlah perempuan yang diam. Dia baru-baru ni keluarkan tembakan pedas, dan kali ini, Aisyah Aziz, adik kepada si Aliff Aziz, adalah mangsanya.


Aisyah keluarkan satu kenyataan yang menggelarkan Aliff sebagai jeneralnya. Tapi, alih-alih berdiam diri, Didi ambil inisiatif. Dia susun lapan poin kuat untuk bantah segala tuduhan yang dilemparkan ke arah Bella Astillah dan keluarga besar.


Kau mesti nak tahu apa, kan? Antara poin yang paling menarik adalah dakwaan bahawa Bella Astillah telah dibuang keluarga mentua sendiri! Ya, betul tu! Dan bukan itu sahaja, Aisyah juga tuduh ibu Aliff sengaja nak jatuhkan imej kakaknya.


Jadi, apa yang Didi kata? Dia tak terima tingkah laku tu. Kesian kat Bella tu, dibuang macam sampah! Dan yang lagi teruk, tak bagi chance pun nak cakap apa-apa. Sekali tangkap, terus buang dari family group tanpa ampun!


Yang lagi menarik, Didi kongsi tangkapan layar kenyataan Aisyah yang seolah-olah nak buat semua masalah ni selesai secara senyap-senyap. Tapi Didi tak senyap, dia sebar semua ni kat Instastory dia pagi Isnin.


Kau bayangkan betapa panas perangai selebriti ni! Bukan main lagi adik-beradik berbalas-bahas di media sosial. Dalam satu hantaran, Didi tak lupa sebut pasal Aliff yang buat kisah lagi mencuit hati. Dia cakap Aliff tu cakap kakak dia curang!


Didi tak tahan. Dia tanya siapa yang mainkan game ni? Nak tutup aib? Siapa yang buka aib siapa dulu? Siap rancang nak jatuhkan kakak saya! Tak terima betul.

Previous Post Next Post

Contact Form