Baim Wong Terpesona dengan Bakat Anna Jobling! Kenapa Dia Pilihnya untuk 'Lembayung'?



Kalau anda mengikuti perkembangan dunia filem Indonesia, pastinya tidak akan melepaskan kisah menarik yang melibatkan Baim Wong. Ya, pelakon ternama ini telah membuat pilihan mengejutkan yang menimbulkan kehebohan dalam industri filem tempatan.


Baim Wong baru-baru ini memilih Anna Jobling sebagai pelakon utama untuk filem terbarunya yang dinamakan 'Lembayung'. Anda mungkin tertanya-tanya, mengapa dia membuat keputusan tersebut? Apa yang membuat Anna begitu istimewa sehingga dipilih oleh Baim Wong, yang tidak diragui dalam dunia seni peran?


Dalam satu kenyataan di Instagram pada Selasa lepas, Baim mendedahkan alasan di sebalik pemilihannya. Katanya, proses pemilihan pelakon untuk watak Tantri telah mengambil masa berbulan-bulan. Bukan main mudah untuk memilih wajah-wajah segar yang sesuai untuk watak tersebut.


Namun, ketika Baim bertemu dengan Anna, segalanya berubah. Dia terpesona dengan bakat lakonannya yang mengagumkan. "Anna memenuhi semua kriteria yang diperlukan, dan imej segar yang dia bawa sangat sesuai untuk Tantri," ungkap Baim.


Bagaimana pula dengan proses uji bakat? Ternyata, Baim tidak perlu berbelanja banyak masa. Dia terbang ke Kuala Lumpur, bertemu dengan Anna, dan dalam sehari sahaja, keputusan telah dibuat. "Anna adalah pilihan yang tepat untuk Lembayung," jelasnya.


Sekarang, semangat kolaborasi antara Baim Wong dan Anna Jobling telah mula membara. 'Lembayung' pastinya akan menjadi tontonan yang dinantikan ramai. Teruskan menyokong industri filem tempatan dengan berkongsi artikel ini kepada rakan-rakan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga teruja untuk menyaksikan karya terbaru daripada Baim Wong dan Anna Jobling!

Previous Post Next Post

Contact Form