Aliff Aziz: Lebih Daripada Sekadar Seorang Aktor



Kalau kita tengok Aliff Aziz, mesti ramai yang kenal dia sebagai seorang aktor yang berbakat. Tapi, tahukah anda bahawa dia juga mempunyai sikap peribadi yang menarik? Ummi Nazeera, seorang pelakon yang bekerja bersama Aliff, mendedahkan beberapa rahsia tentang si pemain utama ini.


Menurut Ummi, Aliff bukan sahaja berdisiplin tetapi juga sangat berpegang pada masa. Dia selalu hadir tepat pada waktunya, menjadikan pengarah-pengarah gembira dengan kerjasamanya.


Tetapi, ada satu lagi sifat yang membuatkan semua orang di set penggambaran suka dengan Aliff - dia sangat pemurah. Yup, anda tidak salah dengar. Aliff suka berkongsi kebahagiaan dengan orang sekelilingnya. Dia sering membelanja makanan untuk semua kru dan rakan artis di set, menjadikan atmosfer kerja lebih mesra dan santai.


Jadi, apa yang kita belajar dari sini? Bahawa Aliff Aziz tidak hanya hebat di layar, tetapi juga di luarannya. Sikap peribadi yang baik membuatkan dia disenangi oleh ramai, bukan sahaja sebagai rakan sekerja tetapi juga sebagai seorang sahabat.


Jom kongsi artikel ini dengan kawan-kawan anda! Siapa tahu, mungkin mereka juga tertarik untuk mengetahui lebih lanjut mengenai Aliff Aziz yang sebenarnya.

Previous Post Next Post

Contact Form