"Ia Bukan Cincin Tanda Atau Risik" - Nelydia Senrose

Menerusi laporan BH online, Nelydia Senrose mengaku cincin yang dimuat naik di laman Twitter pada 12 April lalu adalah pemberian jejaka yang dikenali sebagai Hafiz.

Bagaimanapun, aktres berusia 23 tahun ini menafikan dirinya sudah dirisik. Sebalik dia berharap semua pihak mendoakan yang terbaik untuknya

"Ia bukan cincin tanda atau risik. Saya hanya mohon semua pihak mendoakan yang terbaik. Bukan mahu berahsia atau menyorokkan sesuatu, tetapi saya bimbang hal sama berulang seperti hubungan sebelum ini.

"Tetapi, saya berjanji akan kongsi perkara yang baik jika sudah ada kepastian. Saya tidak mahu terlalu bercerita benda yang belum pasti hujung pangkalnya," katanya

Kisah cincin yang disarung Nelydia menjadi bualan hangat netizen, baru-baru ini, sekali gus mencetuskan spekulasi ramai mengataka dirinya sudah dilamar jejaka yang dikenalinya tidak sampai setahun.

Dalam pada itu, adik kepada Uqasha Senrose itu menegaskan, dirinya masih solo.

"Saya bukan tunangan sesiapa. Selagi belum berkahwin, saya masih hak milik ibu bapa," katanya.

Mengenai status Hafiz yang dikatakan jutawan, Nelydia tidak mempunyai jawapan pasti. Pelakon Setia Hujung Nyawa itu bagaimanapun, mengakui dia sudah bersedia meninggalkan zaman gadisnya.

"Secara peribadi, saya sudah bersedia melangkah ke gerbang perkahwinan. Seperti orang lain, saya juga mendoakan pengakhiran yang baik sekiranya menjalin hubungan cinta," katanya.
"Ia Bukan Cincin Tanda Atau Risik" - Nelydia Senrose "Ia Bukan Cincin Tanda Atau Risik" - Nelydia Senrose Reviewed by Kakigosip on 04:46:00 Rating: 5
Powered by Blogger.