Army Cemburu BTS Balas Tweet John Cena

Selepas mengaku dirinya adalah peminat kumpulan korea popular BTS (Bangtan Boys), bintang WWE John Cena sekali lagi menjadi bahan bualan kalangan Army (gelaran untuk peminat BTS).

Tetapi kali ini, ahli gusti profesional berusia 40 tahun itu telah membuatkan peminat BTS cemburu gara-gara tweet-nya dibalas oleh kumpulan yang popular dengan lagu Fire ini.

Mulanya John Cena mengucapkan tahniah kepada BTS atas kejayaan mereka memenangi kategori Favorite Global Music Star di anugerah Nickelodeon Kids' Choice 2018, semalam.

Selain menulis nama anggota kegemarannya iaitu J-Hope, John Cena juga menyebut nama sebenar Rap Monster iaitu Namjoon, di akaun twitter miliknya.

Tidak lama kemudian, tweet John Cena itu dibalas oleh BTS dengan beberapa simbol emoji 'smile'. 'Interaksi' John Cena dan BTS itu sekaligus mencetus kekecohan di lama Twitter dan jadi mendapat pelbagai reaksi kalangan Army.

..

Rata-rata memberi komen peminat meluahkan rasa cemburu selain ada yang mengatakan John Cena sebagai Army yang paling bertuah.

"Peminat paling beruntung! Tentunya John Cena sekarang sedang gembira," komen seorang peminat.

"John Cena! Saya tidak mampu mengejar tahap kamu sebagai Army hahaha," tutur seorang lagi.
Army Cemburu BTS Balas Tweet John Cena Army Cemburu BTS Balas Tweet John Cena Reviewed by Kakigosip on 04:44:00 Rating: 5
Powered by Blogger.