Putera Harry-Meghan Langgar Tradisi Kerajaan

Semakin dekat hari perkahwinan Putera Harry dan Meghan Markle semakin banyak liputan media antarabangsa mengenai pasangan ini.

Terbaru, pasangan tersebut dikatakan melanggar tradisi penting Kerajaan England.

Mengikut peraturan, anggota kerajaan tidak dibenarkan melakukan hubungan intim selagi mereka belum sah bergelar suami isteri. Namun pasangan ini dikatakan tidak mampu menunggu lebih lama.

Satu sumber yang mengaku sebagai teman rapat pasangan tersebut mendedahkan, kedua-duanya sudah melakukan hubungan intim semenjak tinggal bersama di Istana Kensington.

"Ini tahun 2018. Mereka tinggal bersama. Tentu saja mereka melakukan hubungan intim," kata sumber tersebut seperti yang dilaporkan Aceshowbiz.

Sementara itu, Ratu Elizabeth kabarnya sudah mengetahui hal tersebut namun tidak murka.

"Ratu tidaklah bodoh, dia tahu apa yang terjadi. Selama mereka (Harry dan Meghan) tidak melakukan hal itu di depannya, Ratu tiada masalah," tambah sumber tersebut.

Sumber terbabit juga mengatakan tradisi Kerajaan Britain kini sudah berubah. Selama ini Putera Harry sendiri diketahui sudah melanggar peraturan Istana ketika memutuskan untuk berkahwin dengan Meghan yang merupakan seorang janda.

"Ini adalah keluarga Kerajaan yang baru. Sebelum ini tidak ada anggota Kerajaan yang berkahwin dengan seorang janda berketurunan Amerika.

"Zaman telah berubah, termasuk di dalam Istana," katanya.

Perkahwinan Putera Harry dan Meghan Markle akan dilangsungkan pada 19 Mei depan. Majlis tersebut dijangka bermula pada pukul 12 tengahari di St. George, Kastil Windsor, dengan diketuai oleh penderi David Conner.

Putera Harry-Meghan Langgar Tradisi Kerajaan Putera Harry-Meghan Langgar Tradisi Kerajaan Reviewed by Kakigosip on 22:30:00 Rating: 5
Powered by Blogger.