Berita Terkini
recent

Tolak Swafoto, Emily Blunt Lebih Suka Bersalaman Dengan Peminat

Jika anda peminat Emily Blunt dan ada impian mahu berswafoto dengan aktres cantik ini, baik lupakan saja. Seperti mana beberapa bintang lain antaranya, Jennifer Lawrence dan Chris Pratt yang tidak suka swafoto dengan peminat, Emily juga punya prinsip yang sama.

Menerusi temubual bersama majalah Vanity Far edisi February 2018, bintang filem Mary Poppins Returns itu berkata dia cuba mengekalkan kehidupan peribadi dan profesionalnya secara berasingan.

Menyedari bahwa dirinya 'digunakan' untuk menjadi tumpuan, namun dia tetap menghargai para peminatnya dengan caranya tersendiri. Dia tidak berminat untuk mengambil gambar dengan peminat terutamanya apabila dia didekati di tempat umum.

"Saya sentiasa berada di bawah tanggapan bahawa saya mempunyai pekerjaan bodoh untuk hidup, tetapi kadang-kadang anda akan mengalami seseorang yang memperdalam perasaan anda.

"Saya sangat menghargai apabila seseorang meminta mahu bergambar dan saya berkata, 'Kamu tahu apa? Saya sebenarnya telah bersara daripada itu, tetapi saya ingin berjabat tangan kamu dan berjumpa dengan kamu," tuturnya yang tidak mempunyai akaun media sosial Facebook, Instagram ataupun Twitter.

Ibu dua cahaya mata ini juga berpendapat media sosial telah mengubah landskap pertemuan dan mengurangkan interaksi yang lebih tulen antara dia dengan peminat.

Namun tidak dinafi, sebagai pelakon dia pernah digalakkan menggunakan media sosial untuk mempromosikan projek filemnya.

"Sejujurnya ​​saya berfikir, satu-satu filem itu hidup atau mati kerana mulut dan trailer. Saya telah melihat orang melakukan kempen di media sosial yang tidak berkesudahan.

"Saya percaya bahawa pekerjaan saya adalah untuk meyakinkan anda bahawa saya memainkan watak orang lain. Tetapi untuk mendedahkan terlalu banyak tentang hal peribadi adalah sesuatu yang tidak boleh saya lakukan," katanya.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.