Fynn Jamal dedah muka wanita 'kelepet' duit

PELANTUN lagu Arjuna Beta, Fynn Jamal mendedahkan identiti seorang wanita yang didakwa melarikan duit bayaran percutian sehingga menyebabkan kerugian beratus ribu ringgit terhadap lebih 130 pelanggan.

Dalam posting di Instagramnya semalam, Fynn mengatakan dia dan keluarga merancang dan membayar untuk sebuah percutian di Grand Lexis, Port Dickson.

Percutian yang dirancang tidak kesampaian apabila Fynn mendapat maklumat pihak bertanggungjawab 'gelap mata' dan melarikan lebih RM137,000 wang pelanggan.

"Aku minta dia tampil. Aku minta kawan-kawan dan keluarga jangan sembunyikan dia. Bukti banyak. Semudah tunjuk resit pembayaran je ni. Tak taulah kalau itu pun masih tak mau percaya.

Dengan nada penuh 'sarcastic', Fynn mengatakan beliau hanya mahu bertanyakan beberapa soalan kepada wanita terbabit.

"Aku nak tanya je. Duit banyak-banyak hasil curi tu guna buat apa? Kalau beg, berbaloi ke? Kalau baju, tahan takat berapa lama?" kata Fynn.

Berdasarkan komen-komen di posting penyanyi berkenaan, terdapat beberapa individu lain yang mendakwa pernah menjadi mangsa penipuan.

"Semoga Tuhan dapat membalas perbuatan si ‘scammer-scammer’ kat dunia ni... saya pun pernah kene scam macam ni kak," kata seorang pelayar.

"Saya pun terkena jugak @fynnjamal sian anak-anak tak dapat bercuti masa cuti sekolah tu," kata seorang pelayar lain.
Fynn Jamal dedah muka wanita 'kelepet' duit Fynn Jamal dedah muka wanita 'kelepet' duit Reviewed by Kakigosip on 05:13:00 Rating: 5
Powered by Blogger.