Berita Terkini
recent

Carrie Underwood Terima Lebih 40 Jahitan di Wajah

Kecederaan yang dialami bekas American Idol (2005), Carrie Underwood akibat jatuh tersungkur di rumahnya beberapa bulan lalu rupa-rupanya agak serius.

Menerusi surat yang ditulis kepada kelab peminatnya, penyanyi yang popular dengan lagu Something in the Water ini mendedahkan dia menerima antara 40 hingga 50 jahitan di wajah.

"Kebanyakan kamu tahu bahawa saya tersandung dan jatuh dan mengalami patah pergelangan tangan saya pada bulan November lalu. Saya kini masih melakukan rawatan terapi fizikal secara teratur.

"Terdapat juga sebahagian lagi cerita yang saya belum bersedia untuk bercakap tentangnya. Gila, bagaimana kemalangan rawak ini boleh mengubah hidup anda," tulisnya

Tambah Carrie, dia sebenarnya bukan saja mengalami patah pergelangan tangan malah mendapat luka di wajahnya.

"Selain pergelangan tangan saya patah, saya juga mengalami kecederaan di muka saya. Saya akan memberikan anda butiran yang mengerikan, tetapi apabila saya keluar dari bilik pembedahan malam itu, doktor memberitahu suami saya, Mike, bahawa saya telah menerima antara 40 hingga 50 jahitan," katanya.

Walaupun masih belum sembuh sepenuhnya, Carrie bersyukur kerana dia mendapat banyak bantuan daripada orang sekelilingnya selepas tujuh minggu ini.

Dia juga memberitahu peminatnya wajahnya mungkin tidak akan kelihatan sama seperti sebelum ini.

"Saya benar-benar tidak tahu bagaimana keadaan ini akan berakhir tetapi saya tahu ini, Saya bersyukur. Saya bersyukur kerana tidak terlalu teruk. Dan saya berterima kasih kepada orang-orang dalam hidup saya yang berada di sana setiap langkah perjalanan. "

"Saya berazam untuk menjadikan 2018 luar biasa dan saya ingin berkongsi perkara itu dengan kamu semua.

"Dan apabila saya bersedia untuk berada di depan kamera, saya mahu kamu semua memahami mengapa saya mungkin kelihatan sedikit berbeza," katanya.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.