The Power of Ayrahana Hijab Perfume!!! Pasti Jatuh Cinta!


hai sume... kali ni lily nak share pasal barang baik..hehehe... lily sure korang semua mesti pengguna perfume kan..hari2 sembur2 perfume sebelum kuar umah...sgt jarang berlaku org xpakai perfume.. perfume ni bukan ape... utk elakkan bau kurang senang dari badan kita.. niat nye di situ ye sayang2.. hehehe

Fenomena terbaru perfume di negara kita, Ayrahana Hijab Perfume!!!!!!!!!
memang berbaloi utk dimiliki.. kenapa bayar ratusan ringgit untuk bau yg kita boleh dapat dgn harga yg sgt berpatutan?? kdang2 sampai ribu2 harga perfume... tapi bg yg mampu mungkin boleh la beli kan.. untuk yg macam lily ni..ala2 mampu.. Ayrahana Hijab la jawapannya.

lily bg sedikit info pasal Ayrahana Hijab ni :

AYRAHAN HIJAB PERFUMES adalah perfumes EDP yang TAHAN LEBIH LAMA setanding haruman antarabangsaan..Ketahanan baunya melebihi 8 jam dan ke atas, dan jika baunyer serasi dengan pemakai ia tahan sehingga 1 hari dan 2 hari pada pakaian .

✔ Produk bumiputra (halal)
✔ Tahan Lama (more than 8 hours)
✔ Mudah di bawa ke mana-mana (ringan)
✔ Pati Original & Alkohol First Grade
✔ Setanding Produk Antarabangsa
✔ Boleh di bawa solat
✔ READY STOCK
✔ Menepati citarasa & permintaan Rakyat Malaysia
✔10ml , edp

ni lily tunjuk sebahagian jenis2 perfume yang ada...  Ayrahana Hijab  ada 4 jenis bau tau!!!!! sume bauan ekslusif









Bagi korang yang nak jadikan hadiah untuk isteri,..bonda.adik,kakak,kekasih hati ke..sape2 je la...

Lagi gempak bila ada yg jadikan Ayrahana Hijab buat hantaran kawin..tunang.. sweet jer kan... jimat belanja.. n confirm puaskan hati yg mengguna..


cuba sekali confirm jatuh cinta!!!!!!!!!!!!

The Power of Ayrahana Hijab Perfume!!! Pasti Jatuh Cinta! The Power of  Ayrahana Hijab Perfume!!! Pasti Jatuh Cinta! Reviewed by Kakigosip on 20:33:00 Rating: 5
Powered by Blogger.