J. Lawrence Hadiahkan Kris Jenner 'Porche'

Sejak berita kehamilannya tersebar, Kylie Jenner dikatakan sudah kurang aktif di laman sosial memang tak begitu aktif di sosial media.

Ramai peminat menjangkakan sekaligus berharap model dan personaliti realiti TV akan membuat pengumuman rasmi mengenai khabar tersebut sempena hari Natal yang baru disambut dua hari lalu.

Sementelah, pada Isnin lalu Kylie memuat naik sekeping foto di akuan Instagram miliknya namun sayang, foto tersebut tidak menunjukkan gadis berusia 20 tahun ini hamil

Sebaliknya foto yang dimuat naik ialah gambar ketika dia menjadi penghias muka depan majalah Love Magazine. Gambar tersebut menunjukkan hanya setengah bahagian badannya memperlihatkan dia memakai baju panas turtleneck berwarna merah dan melirik senyuman.

Selain ucapan selamat hari Natal, Kylie juga mengungkap bahwa kakaknya, Kendall Jenner yang merakamkan foto tersebut dan ibunya, Kris Jenner yang menemubual dirinya.

Walaupun Kylie nampak canti dan mempesonakan namun peminat berasa kecewa kerana gambar itu seolah-olah dia menyorokan bahagian perutnya. Malah ada yang mengatakan bahwa keluarga Kardashian memang sengaja menyembunyikan kehamilan Kylie.

..

"Jadi, kamu hamil atau tidak?" tanya seorang peminat.

"Sepertinya Tuhan melarang orang lain melihat kehamilan kamu," komen seorang lagi yang menggunakan nama akaun @notf**.

"Ibunya yang menemubual dan Kendall yang merakam foto. Mungkin juga Kim yang menguruskan solekan dan Kourtney mengendalikan pencahayaan" sindir seorang peminat yang mengunakan nama akaun @super****y.
J. Lawrence Hadiahkan Kris Jenner 'Porche' J. Lawrence Hadiahkan Kris Jenner 'Porche' Reviewed by Kakigosip on 12:00:00 Rating: 5
Powered by Blogger.