Bakal Masuk Army, Taeyang (Big Bang) Umum Kahwin

Ketika peminat muzik KPop sedang bersedih dengan berita kematian Jonghyun (SHINee), penyanyi terkenal, Taeyang mengumumkan beliau sudah bersedia untuk mendirikan rumah tangga dengan teman wanitanya model, Min Hyo Rin selepas empat tahun menjalinkan hubungan cinta.

Pada 18 Disember (petang semalam), menerusi laman Instagram miliknya, anggota kumpulan Big Bang ini memuat naik sekeping gambar swafoto dia dan Hyo Rin berserta kapsyen panjang yang sekaligus memberi gambaran bahwa dia kini sedang bahagia dan sudah bersedia berkongsi kegembiraannya itu bersama VIPs (gelaran untuk peminat Bigbang).

Penyanyi yang cukup popular dengan lagu Eye, Nose Lips ini berkata, Hyo Rin adalah wanita yang telah membahagiakannya selama tempoh empat tahun ini. dan dia mahu berkongsi hidup dengan wanita itu.

Beliau juga berterima kasih kepada peminat yang selama ini tidak putus-putus memberikan sokong baik terhadap kariernya juga hubungan cinta bersama Hyo Rin. Dia berharap peminat akan terus menyokong dan merestui hubungan cintanya.

..

Terdahulu, dalam satu temubual bersama media Korea, Taeyang pernah memberi gambaran bahwa Hyo Rin adalah orang yang paling banyak memberikan inspirasi dalam kariernya. Malah, lagu bertajuk Darling yang dimuatkan dalam album terbaharunya adalah lagu tentang Hyo Rin.

Sementara itu pengurusan Taeyang dan label Hyo Rin mengesahkan pasangan itu bakal berkahwin dalam bulan Februari 2018.

"Memang benar mereka akan berkahwin. Mereka belum menetapkan tarikh, tetapi mereka sedang membuat persiapan secara senyap-senyap," kata wakil pihak pengurusan.

Manakala satu sumber yang rapat dengan pasangan ini mendedahkan Taeyang dan Hyo Rin merancang untuk mengadakan majlis perkahwinan secara sederhana.

Taeyang atau nama sebenarnya Dong Young Bae, 29 menjalinkan hubungan serius dengan Hyo Rin, 31, sejak Mei 2015. Hubungan mereka bermula selepas wanita itu muncul sebagai model dalam muzik video Taeyanf berjudul 1AM.



Selain bakal bertukar status sebagai suami pada tahun depan, Taeyang juga menantikan keputusan baginya menjalani latihan khidmat ketenteraan. Dia dan anggota Big Bang yang lain (kecuali T.O.P) dijangka akan menjalani latihan pada awal tahun depan selama dua tahun.
Bakal Masuk Army, Taeyang (Big Bang) Umum Kahwin Bakal Masuk Army, Taeyang (Big Bang) Umum Kahwin Reviewed by Kakigosip on 16:10:00 Rating: 5
Powered by Blogger.