Ayrahana Hijab Perfume Tahan Lama

Kalau balik kampung, keluarga suka sangat tengok suami bersiap, sebab mengalahkan isteri. Lagi-lagi kalau keluar bilik, confirm semerbak bau wangi. Pergh ! Menantu kesayangan gitu..ambil hati dengan bau wangi..hehehee. Nak keluar pergi pasar beli ikan pun dia pakai minyak wangi. Gigih suami ku hahahhaaa.. Disebabkan suami punyai minat sebegitu, secara rasminya isteri terikut dengan tabiat suami. Yea la kan.. tak kan suami je wangi bila keluar rumah harum semerbak je, kang ada pulak anak dara lain yang mengekor.

Bila dah timbul minat cam gitu, macam-macam jenis minyak wangi ada kat rumah. Bezanya, kalau beli yang mahal hingga cecah ratusan ringgit tu, koleksi tak banyak la kan. Kalau beli perfume harga mampu milik boleh kumpul koleksi banyak-banyak.


Sekarang ni, Dkna dah cuba minyak wangi Ayrahana Hijab Sepanjang hari, bila Dkna spray jer minyak wangi ni memang tak mengecewakan sebab baunya memang wangi dan yang lebih penting, tahan lama. Dari pagi sampai petang, baunya masih melekat kat badan. Lebih kurang 8 jam baunya bila spray di nadi, kalau spray di baju atau tudung pula baunya boleh tahan sehingga 2 hari masih melekat pada pakaian.

Testimoni Dkna sendiri, balik kerja tanya suami ada lagi tak bau wangi. Kalau tak bau, nak spray lagi...hehehe. Tapi ternyata jawapan suami 'masih wangi'. Happy bak hang...puas hati.


Ayrahana Hijab Wanita.



Ayrahana Hijab Lelaki




Ciri-ciri Ayrahana Hijab


10ml , EDP perfume
Mudah di bawa TRAVEL
Produk bumiputera
Tahan lebih lama, lebih 8 jam
Setanding produk antarabangsa
HALAL


Senarai koleksi dari Ayrahana Hijab bagi wangian perempuan ada 4 jenis.

Untuk lelaki pulak ada 4 wangian tuk lelaki, yang penting wangian yang mana mereka suka.

Kalau ada yang berminat nak cuba wangian dari Ayrahana Hijab, boleh ke

https://shopee.com.my/ayrahanahijab

untuk pilihan wangian yang korang nak. Harga RM 55 tidak termasuk pos.
Ayrahana Hijab Perfume Tahan Lama Ayrahana Hijab Perfume Tahan Lama Reviewed by Kakigosip on 17:14:00 Rating: 5
Powered by Blogger.