Berita Terkini
recent

Anda Obses Dengan Wangian? Ini Senarai Jenama Haruman Yang Perlu Anda Tahu!


Bukan hipster atau hijabista, cuma seorang gadis yang cintakan tradisi, bersifat feminin dan amat menghargai setiap bait lirik dalam lagu dan muzik ciptaan Coldplay. Fesyen? Sangat obses dengan karya rekaan Guo Pei, Oscar de la Renta dan Dolce & Gabbana

Anda Obses Dengan Wangian? Ini Senarai Jenama Haruman Yang Perlu Anda Tahu!

Jom kita lihat senarai wangaiannya dahulu. Mana tahu jika ada yang berkenan di hati, bolehlah anda terus membeli!

Walau bagaimanapun, syabas Ayrahana Hijab yang berani mengeluarkan jenama wangian mereka sendiri!



#1 ADAMIA by Ayrahana Hijab


 Wangian ADAMIA oleh Ayrahana Hijab, Dengan aroma buah yang manis, mengingatkan hari- di musim panas yang cerah,  bauan  ceri di dalam minyak wangi sesuai untuk wanita yang romantis  dan suka bermimpi. Bau wangi yang indah ini diformulasi bau ceri yang  digabung denan sempurna dengan cendana dan marshmallow. Sama ada anda sedang  bersiap-siap untuk berkenalan dengan orang yang anda sayangi atau anda hanya mahu merasa feminin yang penuh inspirasi, ini minyak wangi pilihan anda. Wangian NAKAL yang  perlukan rasai.


#2 NOHAR by Ayrahana Hijab



Wangian NOHAR oleh Ayrahana Hijab. Sweet, musky, and fruity, wangian bunga ini sempurna untuk dipakai siang hari. Diformulasi dari  delima, yuzu, fros, peony, magnolia, teratai, amber, kasturi, dan mahoni membuatkan  aroma ini sempurna untuk pemakaian di siang hari, terutama pada musim bunga dan musim panas. Aroma ini mungkin amat sesuai untuk wanita semua peringkat umur yang suka bauan BUNGA , sesuai digunakan terutamanya untuk aktiviti waktu siang yang santai dan profesional, seperti pejabat atau ketika anda sedang makan tengah hari bersama teman-teman .




#3 SALLEHA by Ayrahana Hijab



Wangian SALLEHA oleh Ayrahana Hijab. Bauran namun tersendiri, SALLEHA adalah haruman yang sempurna untuk hari-hari apabila anda ingin berasa ingin jadi PUSAT perhatian orang di sekeliling. Minyak wangi di REKA untuk melahirkan AURA kecantikan  wanita melalui mainan bau yang  SENSASI. Diformulasi dengan mengunakan passion fruit  dan grapefruit untuk menyentuh yang menawan. Bau manis peony dan vanilla orchid mampu melahirkan PESONA anda , dan baun musk mencipta rasa KECANGGIAN  pada setiap semburan.




#4 HAWA by Ayrahana Hijab

Wangian HAWA oleh Ayrahana Hijab. Bau HAWA yang menarik untuk WANITA yang mahukan menjadi tumpuan kaum ADAM di setiap masa dan ketika. Direka untuk wanita yang mahu mempesonakan diri dengan bauan klasik. Diformulasi dengan bau citrus, aprikot dan peony yang menyegarkan. Digabungkan bau jambakan rose dan osmanthus. Patchouli , Sandalwood dan Pink Pepper melengkapkan wangian feminin klasik ini . HAWA paling sesuai dipakai di siang hari. HAWA adalah wangian sepanjang tahun yang LUAR BIASA yang dihasilkan untuk wanita yang menghargai BAU cahaya.




#5 ARFAN by Ayrahana Hijab



ARFAN ini memiliki aroma Aromatic yang menyegarkan. Dengan ketahanan aromanya yang kuat sesuai digunakan untuk acara malam hari. Komposisi aromanya dibuka dengan Green Mandarin, Green Apple, Cardamom pada fasa pertama. Dipadukan dengana aroma Orange Blossom, Lavender, Nutmeg pada fasa pertengahan. Dan akan ditutup aroma Tonka Bean, Amber, Leather pada akhir fasa. Lebih mewah, lebih moden dan lebih mengoda.




#6 Barsua By Ayrahana Hijab



Aroma BARSUA ini memancarkan kesan maskulin bagi pemakainya. Komposisi aromanya dibuka dengan Yuzu, Grapefruit, Pink Pepper pada fasa pertama. Dipadukan dengan aroma Sea water,Violet Leaf pada fasa pertengahan. Dan akan ditutup aroma Ambergris, Amberwood, Guaiac Wood diakhir fasa. BARSUA ini memiliki kesegaran aroma Aquatic yang akan menambah semangat siapa saja yang memakainya. Dengan kekuatan aromanya yang sedang dan ketahanan aroma yang longlasting, sesuai untuk digunakan bila - bila saja.




#7 ARMIA by Ayrahana Hijab


ARMIA adalah wangian yang memang ditujukan kepada lelaki. Aroma  diberikan wangian ini akan memberi kesan macho, energetik, percaya diri dan elegen ketika memakainya. Wangian beraroma laut ini bersifat tahan lama dan membuat segar seharian.Aroma wangian ini berasal dari kombi
kombinasi antara jeruk mandarin dan petit grain yang menyegarkan kemudian ditambah dengan aroma wangi rumpai laut, bunga lavender dan bunga kapas


#8 MA'ILA by Ayrahana Hijab






Intensif  moden , selesa hangat, maskulin dan lembut .MA'ILA adalah aroma magnet yang menarik yang menggoda dengan keunikannya; Ia dibina berdasarkan perbezaan: tradisional dan keberanian, kesegaran dan ringan, kuat dan sensual, dalam perkataan lain: mampu mengodai wanita. Pudina segar adalah simbol kekuatan; tradisi diwakili oleh lavender; vanila memberikan kehangatan dan kelembutan. Formulas terdiri daripada pudina, lavender dan bergamot. Diperkaya dengan dengan kayu manis, jintan, dan bunga oren. Asasnya mengandungi vanila, kacang tonka, kayu cendana dan kayu cedar.



Jika berminat untuk perfumme ini , klik di sini!



Penulis pasti, kesemua haruman  ini adalah bersumberkan ramuan yang halal dan harganya masing-masing adalah bawah RM100. Jadi, apa pendapat anda? Yang mana satu idaman kalbu?

Kalau ada yang dah pernah mencuba tu, silalah tinggalkan komen supaya kita sama-sama boleh berkongsi pendapat okay? :)

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.