Berita Terkini
recent

“Yang Kecam Tu, Periksa Hati Anda” Mia Ahmad

Pelakon Mia Ahmad menjelaskan tindakan mencium suaminya yang juga penjaga gol pasukan Johor Darul Takzim (JDT), Izham Tarmizi selepas pasukan itu menjuarai Piala Malaysia 2017 Sabtu lalu berlaku secara spontan disebabkan terlalu gembira.

Mia, 29, berkata, sebagai seorang isteri, dia tahu bagaimana suaminya itu bekerja keras bersama pasukan JDT membuat persiapan untuk berdepan pasukan Kedah pada malam tersebut.

"Sebenarnya ciuman itu berlaku automatik sebab saya terlalu gembira untuk dia dan pasukannya. Dia bekerja keras untuk perlawanan itu.

"Pada saya ia adalah perkara normal bila kita rasa gembira untuk suami," ujarnya=.

Mia mengulas mengenai video dia mencium Izham selepas tamat perlawanan JDT menentang Kedah di Stadium Shah Alam yang dimuat naik di Instagram pada Ahad dan kemudian tular di media sosial.
Segelintir netizen berpendapat tindakannya itu tidak sesuai dilakukan secara terbuka.

Dalam pada itu, Mia berkata, dia tidak ambil peduli pandangan negatif netizen yang tidak senang dengan apa yang dilakukannya itu.

"Saya tidak pasti video itu viral sebab 'sweet' atau ramai yang kecam. Tapi kalau ada yang nak kecam suruh mereka periksa hati mereka semula," ujarnya.

Sementara itu, Mia turut mengucapkan tahniah kepada pasukan JDT yang berjaya membawa pulang Piala Malaysia 2017 selepas menang 2-0.

"Ia perlawanan yang sangat baik, mereka memang layak untuk menang!," ujarnya.


Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.