Berita Terkini
recent

VAV jatuh cinta dengan makanan Malaysia

GRUP dari Korea Selatan, VAV ternyata amat sukakan makanan di Malaysia yang dirasakan unik dan berbeza berbanding makanan di negara mereka.

Ahli termuda kumpulan tersebut, Ziu mendakwa dia amat menyukai 'naan cheese' dan asyik berkata mengenainya.




"Ini kali pertama saya berkunjung ke Malaysia, segala maklumat yang saya temui kata bahawa negara ini 'panas'.

"Namun setelah ke sini, saya dapati ada banyak makanan  yang sedap  seperti naan cheese, nasi lemak, roti canai, kari, air vanilla coke.

"Tapi saya paling suka naan cheese sebab ia sangat sedap!" katanya ketika sidang media VAV in Malaysia di Sunway Pyramid, Ahad lalu.

Turut mengakui perkara tersebut adalah ketua grup, St.Vans.

"Saya sepatutnya sedang berdiet memandangkan kami kini sedang mempromosikan album terbaru tetapi semuanya berubah bila datang ke Malaysia.

"Jika di Korea Selatan, saya hanya makan dua kali sehari, di sini setiap tiga jam sekali, saya akan makan," katanya sambil ketawa.

VAV dianggotai tujuh anak muda iaitu St.Vans, Baron, Ace, Ayno, Jacob, Lou dan Ziu kini kembali dengan lagu terbaru mereka iaitu 'She's Mine' datang ke Malaysia untuk mempromosikan lagu tersebut.


Sementara itu, kumpulan tersebut turut berpeluang bersiar-siar di kawasan berdekatan semasa berada di negara ini.

"Kami dapat berkungjung ke Sunway Universiti, Sunway Lagoon dan bermain 'ice-skating' bersama peminat bertuah.

"Ia pengalaman yang begitu menyeronokkan," kata St.Vans.

Dalam pada itu, grup tersebut melahirkan rasa terharu mereka dengan sambutan yang diterima oleh peminat-peminat di Malaysia.

"Pada mulanya, saya risau jika tiada orang yang mengenali kami di sini, namun melihatkan sambutan hangat yang diterima, membuatkan saya ingin menangis," kata Baron.

"Ya betul, ini kali pertama saya ke Malaysia namun sambutan yang diberikan sangat bagus, mula-mula saya risau kerana tidak begitu mengenali negara ini namun kerisauan saya tidak berasas," kata Lou pula.

"Sambutan peminat di Malaysia sehangat cuaca di sini," tambah Ayno pula.

"Kami akan mengambil tenaga positif yang diterima di sini dan bawa kembali ke Korea Selatan untuk berusaha dengan lebih kiat demi peminat-peminat," kata St.Vans.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.