Sengaja Kongsi Gambar Bogel Sindir Paparazzi

Penyanyi dan penulis lagu, Sia Furler mengejutkan peminatnya apabila berkongsi di Twitter gambarnya dalam kaeadaan berbogel.

Menerusi gambar yang dimuat naik pada 6 November lalu itu menunjukkan dirinya dari sisi belakang sedang berdiri di balkoni dalam keaadaan tanpa seurat benang.

Wanita berusia 41 tahun itu mendakwa seseorang cuba menjual gambar itu dan dia mengambil perkara dengan tangannya sendiri dengan menawarkan "secara percuma."

"Seseorang nampaknya cuba menjual gambar telanjang saya kepada peminat saya. Simpan duit anda, di sini adalah percuma," tulisnya.

..

Tindakannya itu membuktikan bahwa Sia tidak mempunyai masalah untuk mempamerkan tubuh badannya namun jika seseorang mengganggu privasinya ia adalah masalah besar bagi dirinya.

Sebelum ini, pelantun lagu Chandelier ini sering menyembunyikan wajahnya di depan umum dengan memakai rambut palsu yang besar ini pernah membuat kenyataan

"Saya tidak memakai benda ini kecuali ada kamera di sekeliling. Saya hanya memakainya sehingga saya dapat mengekalkan privasi," katanya ketika muncul dalam program The Late Late Show pada Februari 2016.

Sengaja Kongsi Gambar Bogel Sindir Paparazzi Sengaja Kongsi Gambar Bogel Sindir Paparazzi Reviewed by Kakigosip on 13:56:00 Rating: 5
Powered by Blogger.