Berita Terkini
recent

Rasa Terhina Gara-gara Lagu Taylor Swift

DJ terkenal Calvin Harris, 33, mengakui dia berasa terhina dan terkilan apabila mendengar terbaharu Taylor Swift berjudul Getaway Car yang dimuatkan dalam album Reputation.



Menerusi lagu tersebut, penyanyi itu membandingkan imej penjenayah dalam sebuah kereta yang laju kepada cinta yang ditakdirkan sekaligus mencetuskan spekulasi bahawa lagu itu menggambarkan bekas teman lelakiny iaitu Calvin Harris.

Peminat juga berspekulasi bahawa Taylor olah menggambarkan suasana di acara Met Gala 2016, di mana dia bertemu Tom Hiddleston buat kali pertama. Ada bait lirik yang seperti menyebitb Taylor menjalinkan hubungan dengan bintang "Thor: Ragnarok" sebagai alasan untuk meninggalkan Calvin.

"Dia (Calvin Harris) tidak suka bagaimana Taylor mencari cara mudah untuk bergerak dari hubungan mereka,"

Calvin berharap dia akan jujur ??dengannya tentang bagaimana perasaannya jika dia benar-benar mahu meninggalkannya.

"Dia menyangka Taylor telah menjadi lebih matang sebagai seorang artis tetapi jelas dia salah," dedah satu sumber.

DJ yang hits dengan lgu "Feels" berharap ini adalah kali terakhir Taylor pernah menulis lirik tentang dirinya" kerana "dia berasa seperti sudah tiba masanya untuk dia teruskan dan dia berharap dia boleh keluar dari muziknya sekarang."

Calvin dan pelantun lagu Look What You Make Me Do itu mula menjalin hubungan cinta pada Mac 2015. Pasangan ini kemudiannya berpisah pada Jun 2016.

"Saya rasa jika kamu gembira dengan hubungan baru kamu, anda harus memberi tumpuan kepada itu dan bukannya cuba memburuk-burukkan bekas teman lelaki kamu," tulis Calvin di laman sosial Twitter.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.