Berita Terkini
recent

Raja Ilya Nafi Bakal Nikah VIP

Pelakon Raja Ilya, 32, menganggap khabar dia kononnya bakal dengan seorang kenamaan (VIP) dalam masa terdekat ini sebagai gosip liar.

Terkejut dengan berita tersebut, pelakon Gerak Khas ini menjelaskan belum bersedia memikirkan soal perkahwinan lantaran kepadatan jadual seninya termasuklah persiapannya ke Hollywood.

"Ini adalah kali pertama saya mendengar berita ini dan tidak benar sama sekali. Sekarang belum masanya lagi untuk mendirikan rumah tangga kerana sibuk dengan persediaan untuk ke Hollywood pada Februari ini.

"Sejak bulan Mei saya sudah berhenti menerima sebarang tawaran berlakon dalam produksi tempatan semata-mata mahu memberi fokus terhadap perkara ini.

"Saya kena fikirkan mengenai kewangan, menguruskan keluarga terutama penempatan ibu saya di sini ketika saya berada di Hollywood kelak. Itu sahaja buat masa ini.

“Jadi, apabila timbul cerita ini, memang terkejut,” jelasnya seperti yang dilaporkan Utusan.

Dalam pada itu, Ilya mengaku bahawa hubungannya dengan kekasih sebelum ini, seorang warganegara Australia masih berkekalan dan berjalan lancar.

Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.