Masa Depan Rumah Tangga Rain-Kim Tae Hee Diramal

Rasmi bergelar suami isteri pada 19 Januari lalu, pasangan selebriti sensasi Korea, Rain dan Kim Tae Hee kini melayari kehidupan yang cukup bahagia.



Tambahan pasangan yang dua tahun berbeza usia ini bakal menimang cahaya mata sulung tidak lama lagi.

Sementelah baru-baru ini, seorang peramal dalam program Special Celebrity News telah berkongsi pandangannya mengenai pasangan ini. Beliau bekata, kedua-dua bintang kesayangan ramai itu memang sudah ditakdirkan untuk hidup bersama sebagai pasangan dan mereka akan menjalani kehidupan yang serasi.

Menurut peramal yang dikenali sebagai Young Mae itu, Rain memiliki sikap yang begitu perhatian pada juniornya. Kerana itu, dia sangat sesuai bekerja di dalam bidang kreatif

Rain, 35, akan diramalkan akan lebih sibuk selepas anaknya lahir nanti. Bagaimanapun Kim Tae Hee, 37, akan memperlahankan kariernya untuk sementara waktu. Dia tidak mengambil tawaran baik drama mahupun filem. Sebaliknya aktres jelita itu memilih untuk memberi tumpuan kepada puteri mereka nanti.

"Saya percaya mereka berdua merupakan pasangan yang memang sudah ditakdirkan untuk hidup bersama.

"Saat bayinya lahir, kehidupan si ayah akan semakin sibuk dengan karier manakala ibunya akan berehat sambil menjaga anaknya.

Membintangi drama atau filem tidak akan membuatkan dia (Tae Hee) sukses untuk sementara waktu ini," kata tukang tilik itu.

Tambahnya lagi, ketika ini juga adalah masa yang terbaik buat pasangan ini menceburi bidang hartana atau membeli aset seperti rumah.

"Ini juga merupakan waktu yang bagus untuk membuat pelaburan berupa tanah atau membeli rumah," katanya.
Masa Depan Rumah Tangga Rain-Kim Tae Hee Diramal Masa Depan Rumah Tangga Rain-Kim Tae Hee Diramal Reviewed by Kakigosip on 19:43:00 Rating: 5
Powered by Blogger.