Berita Terkini
recent

Kekasih Gwen Stefani Lelaki Terseksi di Dunia

Penyanyi Blake Shelton baru-baru ini mencuri perhatian namun bukan menerusi album baru ataupun kisah cintanya bersama Gwen Stefani. Tetapi gara-gara predikat baru yang diberikan kepada penghibur lagu-lagu 'country' ini.



Juri program The Voice ini dipilih sebagai lelaki dengan gelaran Paling Seksi di Dunia (Sexiest Man Alive 2017) versi majalah People.

Di usianya yang sudah menginjak angka 41 tahun, Blake berjaya mengalahkan sederet bintang seksi lain termasuklah vokalis Maroon 5, Adam Levine (yang pernah digelar Lelaki Terseksi di Dunia 2013).

Sama sekali tak menyangka akan menerima gelaran tersebut, Blake berkongsi kegembiraan itu dengan memuat naik di lama Twitter foto wajahnya yang terpampang di cover majalah People beserta kapsyen,

"Terima kasih ya People! Jangan benci aku, karena aku begitu indah," tulisnya.

..

Sementara itu, menerusi video yang muat naik di akaun Instagram People memaparkan Blake sedang memberi kejutan pada Adam apabila dia menunjukan papan iklan gergasi yang terpampang potret dirinya di cover majalah People.

Saat membuka penutup mata, Adam terkejut bagaimanapun berbangga dengan prestasi yang diraih sahabatnya itu.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.