Berita Terkini
recent

Wajah T.O.P. Dikaburkan Dalam Program TV

STESEN televisyen KBS diselar peminat T.O.P. gara-gara pihak produksi May I Sleep Over bertindak mengaburkan wajah anggota kumpulan Big Bang menerusi program itu.

Koreaboo melaporkan ia dipercayai stesen berkenaan memboikot penyanyi itu yang sebelum ini terlibat dalam kontroversi penyalahgunaan dadah jenis Marijuana.

Bagaimanapun peminat menganggap tindakan mengaburkan wajah T.O.P. adalah tidak wajar dan dia tidak seharusnya terus dihukum kerana kesalahan dilakukan.

Wajah T.O.P. dikaburkan ketika dua hos program travelog itu, Lee Sang Min dan Kim Jong Min berada di sebuah rumah peminat penyanyi itu di Rome, Itali.

Kedua-dua hos itu dalam misi mencari sesiapa yang sudi menumpangkan mereka selama satu malam di rumah dan terserampak dengan seorang wanita dikenali sebagai Martha.

Ketika tiba di rumah Martha, mereka terkejut melihat banyak poster Big Bang dan ketika kamera memfokuskan ke arah poster-poster itu wajah T.O.P. dikaburkan.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.