Berita Terkini
recent

Remaja Universiti Tayang Aset Di Media Sosial Jadi Bahan Tular

Dewasa ini dilihat makin rancak aktiviti tidak senonoh gadis-gadis muda di media sosial. Seolah-olah maruah di letak di hujung jari sahaja.

Terdahulu, kecoh mengenai aktres cantik, Fathia Latiff yang menayang asetnya kepada umum secara langsung di akaun Bigo rakannya, Natasha Elyzza.

Kini, satu lagi video aksi tidak senonoh sekumpulan remaja perempuan dan seorang lelaki yang tular dan disebarkan di media sosial.

Video Bigo Live yang berdurasi 7 minit 3 saat itu menunjukkan pada awalnya dua gadis yang bertudung dan salah seorang daripadanya sedang menayangkan asatnya kepada umum secara langsung.

Dia turut menari-nari menggoda sambil menjelir lidah dan mengosok bahagian asetnya kepada kamera.

Disebabkan itu, ribuan penonton lelaki masuk dan meninggalkan komen yang nakal dan berbaur lucah.
Ada juga yang mencemuh kegiatan mereka dan meminta untuk menghentikan siaran langsung itu, namun mereka tidak endahkan malah bertambah galak menari.

Tanpa mereka ketahui, rakaman aksi tidak senonoh mereka itu telah dirakamkan oleh salah seorang penonton yang bertindak memuat naik video tersebut ke laman YouTube untuk ditularkan.

Malah, terlihat juga profile pemilik Bigo Live itu, dia menunjukkan satu demi satu gambar yang dimuat naik gadis tersebut ke dalam akaun Bigo Livenya, dan terpampanglah kad matrik berserta sebuah logo Universiti yang terkenal di dalam sisipan galeri fotonya.

Adakah mereka ingin menjana pendapatan melalui coins yang dihadiahkan oleh penonton seperti yang dikatakan Michael Ang?

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.