Berita Terkini
recent

"Ramai Aktres Tidur Dengan Harvey" - George Clooney

Bintang terkenal, George Clooney mengakui banyak mendengar gosip mengenai sahabat baiknya, penerbit Harvey Weinstein terbabit dengan kelakuan gangguan seksual.



Menurut thedailybeast, Clooney mendedahkan sejak era 90-an dia sudah mendengar cerita-cerita kurang enak mengaitkan Harvey namun ketika itu isu tersebut hanya sekadar khabar angin.

"Mereka yakin banyak aktres telah tidur dengan Harvey untuk mendapatkan tawaran.

"Ia seolah-olah seseorang aktres itu sengaja merendahkan diri mereka dengan mengatakan, mereka tidak dapat pekerjaan berdasarkan bakat. Jadi saya menganggap cerita itu seperti sebutir garam.

Clooney pernah bekerjasama dengan Harvey sejak tahun 1996. Filemm 'From Dusk Till Dawn' menjadi detik awal pertemuan mereka.

Harvey juga disebut sebagai orang yang punya bertanggungjawab melonjakkan nama Clooney. Malah beliau memberi sepenuh sokong kepada Clooney untuk menjadi sutradara filem 'Confessions of a Dangerous Mind'.

Sementara itu, Ashley Judd dan Rose McGowan adalah dua aktres yang mengaku menjadi korban Harvey. Keduanya diajak ke salah satu bilik hotel, dan kemudian diminta melihat Harvey Weinstein bertelanjang bulat dan mandi.

Ekoran kontroversi yang sedang hangat diperkatkan netizen Hollywood ini, Harvey Weinstein dipecat dari perusahaannya sendiri, The Weinstein Company.
Powered by Blogger.