Berita Terkini
recent

Pakatan Harapan azam ganti kerugian penyokong teraniaya

Pakatan Harapan berjanji akan menggantikan semula sebarang bentuk kehilangan atau kerugian yang dialami mereka yang dianiaya kerajaan, selama ini.

Pengerusi Bersatu, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, perkara itu akan direalisasikan Pakatan sekiranya mereka menang pada PRU akan datang.

"Mereka yang kehilangan jawatan, diputuskan pencen, tak naik gaji atau kehilangan jawatan, bila kami menang pada PRU14, Pakatan akan gantikan kehilangan mereka ini.

"Oleh itu, kita mesti beranikan diri, bukan hanya memangkah Pakatan, tapi harus berani berdiri tegak dan membantah sebarang usaha merebut hak yang ada pada kita," katanya dalam ucapan himpunan 'Sayang Malaysia, Hapuskan Kleptokrasi,' hari ini.

Bagaimanapun menurut Mahathir, untuk memperoleh kemenangan, beliau meminta rakyat bersama-sama bekerjasama dan menyokong pihaknya.

"Kita tak boleh takut bekerjasama untuk menolak BN dan memangkah Pakatan pada PRU nanti. Tak kan kita takut sampai nak pangkah (Pakatan) pun tak berani?" soalnya.

Menurutnya lagi, kepimpinan Pakatan tidak minta sokongan masyarakat, sebaliknya merekalah yang akan menyokong kehendak masyarakat.
"Kita sedar ramai yang tertekan dan terpaksa menyokong kerajaan BN. Oleh itu jangan takut untuk berdiri tegak dan bersuaralah," ujarnya.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.