Berita Terkini
recent

Muat Naik 'Instagram Live', Sulli Mengaku Tak Pakai Seluar

Sejak memutuskan keluar dari kumpulannya, f(x), lepas satu persatu kontroversi melanda Choi Sulli. Mungkin salah satu sebab kerana kehidupannya sebagai non-idol (bukan artis) lebih bebas dibandingkan jika bergelar artis di Korea.

Terbaharu, buat sekian kalinya Sulli mncetuskan kontroversi apabila dia berani mengaku yang dia sebenarnya dalam keadaan tidak memakai seluar.

Menerusi 'Instagram live', gadis berusia 23 tahun ini diasak dengan pelbagai pertanyaan daripada peminat termasuklah mengenai hubungan cintanya dengan Choiza yang kecundang di tengah jalan. Selain itu, ada juga yang bertanya sama ada dia akan kembali aktif semula dalam bidang nyanyia atau tidak?

"Kemunculan semula sebagai penyanyi? Saya memang ingin nyanyi lagi... tapi lihat nanti saja," jelas Sulli

Artis dibawah naungan SM Entertainment ini dalam pada itu berkata, dia ingin memberi fokus pada karier lakonannya buat masa ini.

Sementara mengulas mengenai soal mungkinkah dia dan Choiza akan kembali bersama, Sulli berkata,

"Kami sudah tidak bercinta lagi, semua itu bohong. Saya harap jangan salahpaham.Saya bukan orang jahat," tuturnya.

Dalam kesempatan live itu, Sulli juga mengaku dia masih berhubung dengan sahabat baiknya, Krystal walaupun mreka masing-masing sangat sibuk.

Namun, dalam ada itu Sulli membuat pengakuan mengejut para pengikutnya,

"Saya sekarang hanya memakai seluar dalam saja," akui Sulli.

Meskipun sering menjadi target kritikan netizen Korea namun Sulli tidak terkesan malah dia dilihat cukup selesa dan sentiasa menjadi diri sendiri.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.