Berita Terkini
recent

Hati Emma terluka

Bukan lagi rahsia apabila sekarang semua orang sedang hangat bercerita mengenai pasangan popular, Emma Maembong dan Kamal Adli sedang perang besar.

Seperti yang dihebahkan juga, Zahirah McWilson dikatakan menjadi punca kepada keretakan hubungan antara pasangan ini.

Menurut sumber yang menyampaikan cerita ini kepada Cik Pang, segalanya berpunca apabila Emma dapat menangkap perubahan pada diri Kamal dan terbaca mesej antara Zahirah dan Kamal yang berbau romantis. Rupa-rupanya Emma dapat menghidu wujud cinta lokasi sewaktu kedua-duanya menjayakan drama bersiri Duda Pujaan Dara dan ia berlanjutan walaupun penggambaran dan tayangan drama bersiri itu sudah lama tamat.

Perkembangan terbaru yang Cik Pang dengar dan disampaikan sumber rapat dengan pasangan popular ini, hubungan antara Emma dan Kamal bukan lagi retak tetapi sudah terbelah.

Emma mengambil keputusan untuk tidak lagi berhubungan dengan Kamal kerana berasakan apa yang dilakukan Kamal sangat melukakan hatinya.

Dalam versi lain pula, Cik Pang dikhabarkan yang Emma memaafkan Kamal kerana aktor itu berusaha memujuknya dengan terbang ke Sabah bagi bertemu kekasihnya itu.

Begitupun, peminat yang bertemu pasangan ini pasti tidak menyedari yang mereka sedang bermasalah kerana kedua-duanya nampak seperti okey saja sewaktu pasangan itu muncul bersama di jualan bazar mega di Kota Kinabalu.

Begitupun kata sumber, Emma sengaja tidak mahu menimbulkan ketegangan kerana tidak mahu ia menjadi kecoh.

Pada Cik Pang, kalau benar sudah berbaik baguslah sebab daripada apa yang diberitahu kepada Cik Pang masalah yang dihadapi Kamal dan Emma ini agak besar juga kerana membaitkan satu lagi pasangan artis popular.

Dalam situasi ini, bagaimana pula kedudukan hubungan cinta antara Zahirah dan Zul Arrifin. Cerita sumber, Zul juga sudah mengetahui perkara ini dan turut mahu mengambil tindakan sama seperti Emma.

Begitupun, kalau kata mereka masih bersama bermakna masalah yang timbul itu dapat diselesaikan antara mereka. Begitu juga yang Cik Pang harapkan tetapi kalau sebaliknya, anggap saja tiada jodoh.

Tapi soal tidak jujur pada pasangan itu pada Cik Pang tidak bagus dan berpisah disebabkan perkara itu sangat menyakitkan.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.