Berita Terkini
recent

‘Aku Kerja Penat Cari Duit, Kau Amik Semua Duit Aku!’ – Ezlynn

Semalam heboh di alam maya tentang seorang penyanyi wanita, Ezlynn yang mengamuk menerusi akaun Instagram kerana kecewa dengan tindakan suaminya yang didakwa ‘merompak’ rumah mereka sendiri.

Menurut ruang kapsyen perkongsian Ezlynn itu, dia terkejut apabila pulang ke rumah dan melihat keadaan rumah yang sudah tiada pagar dan terdapat barang yang hilang.

“I came home to this?!! What the hell is this.. my home no gate anymore.. what the hell happened to the gate!! Barang hilang lagi.. kena rompak aku kerja hari2 penat Cari duit kau amik semua duit aku!!

” Now barang2 semua kau amik kau rosakan Rumah .. kau buat hutang aku tanggung semua.. aku diam kau naik kepala.. kau memang jahat!! Suami tak guna .. kawan tak guna ,manager tak guna.. menyesal aku kenal kau Seumur hidup aku.. hutang tak mau bayar asik bercuti je.. kerja tak mau..

“ya Allah kau perdgr kanlah hati aku ini ya Allah .. dgr kan doaku ya Allah…. tidak ku halal Kan setitik pun keringat aku yang sesen pun duit aku yang kau amik.. kau ada lah manusia yang paling jahat yang pernah aku kenal..,” tulis Ezlynn.





Rata-rata pengikut penyanyi ini telah menenangkan beliau dengan bersabar dan terus kuat dalam menghadapi dugaan ini.

mr.adamhairi: Ya allah teroknya org sebegini..bykkan bersabar and stay strong.Org begini akan terima balasannya kelak @_ezlynn_

mariaayaofficial: Ya Allah…Jgn bagi peluang Kat dia lagi sis…klu laki malas keja mmg xguna..semoga tabah sis

shafeihanbali: @_ezlynn_ Semoga Allah SWT mempermudahkan segala urusan Kak Ezlynn dan keluarga. Penjahat ini dihukum dan Kak Ezlynn dilepaskan dengan cara terhormat…

Terbaru menerusi perkongsian paling terkini Ezlynn, dia telah mengucapkan terima kasih kepada semua yang mendoakannya.

“Alhamdullilah thank you everyone.. atas semua doa dan kata semangat…..I won’t stop fighting for my rights.. janji I pada Allah Jihad!..,” tulis kapsyen Ezlynn.

Diharapkan segala permasalahan dapat diselesaikan dengan baik. Buat Ezlynn pula semoga terus kuat dan tabah dalam menghadapi dugaan yang mendatang ini.


www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.