Berita Terkini
recent

Perompak Kirim Surat Minta Maaf Pada Kim Kardashian

Hampir setahun lalu, Kim Kardashian menjadi mangsa rompakan yang berlaku di Paris. Baru-baru ini, perompak tersebut mengirim sepucuk surat kepada personaliti TV popular itu bertujuan memohon maaf.

Pihak pengurusan Kim Kardashian di Perancis memaklumkan mereka menerima surat daripada Aomar Ait Khedache, seorang lelaki yang disyaki menjadi dalang dalam insiden rompakan tersebut.

Dalam surat yang ditulis dalam bahasa Perancis itu, dia meminta maaf kepada isteri Kanye West itu atas apa yang telah terjadi.

"Setelah mengamati emosi dan menyedari kerugian psikologi yang saya alami, saya memutuskan untuk menulis kepada kamu, tanpa mengharapkan pengampunan daripada kamu.

"Saya ingin bertemu dengan kamu untuk memberitahu bagaimana saya sangat menyesal atas semua tindakan saya, dan betapa saya sangat tersentuh melihat kamu menangis," tulisnya.

" Saya harap kamu tahu betapa saya sangat bersimpati dengan rasa sakit yang kamu, suami, dan anak-anak kamu rasakan, juga orang-orang terdekat. Saya harap surat ini membuat kamu melupakan sedikit demi sedikit kesalahan saya," tulis Aomar Ait Khedache.

Bagaimanapun sehingga kini pihak Kim Kardashian masih belum membuat kenyataan mengenai kiriman surat daripada perompak itu.

Namun, pihaknya percaya penjenayah tersebut berusaha untuk mencari meraih ihsan menjelang hari perbicaraan di mahkamah.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.