Berita Terkini
recent

Fathia Latiff Tak Tahu Bigo Boleh Ditonton Oleh Semua Orang…

Akhirnya terjawab segala teka-teki yang menjadi persoalan kepada ramai pihak tentang siapakah individu yang menari sambil menayang asetnya dalam sebuah video yang viral baru-baru ini.
Menurut satu sumber, Fathia mengakui bahawa gadis di dalam video tersebut adalah dirinya.
“Ya itu saya,” katanya kepada News Straits Times.

Katanya lagi video tersebut sebenarnya dibuat bukan untuk tontonan ramai dan dia juga akui berasa malu dengan apa yang telah terjadi.

“Saya bersama rakan-rakan saya sedang lepak bersama di sebuah villa. Ketika kami menari hanya ada rakan perempuan sahaja dan waktu itu kami sedang menari dalam bilik air villa tersebut.

“Semestinya saya malu dengan apa yang sudah terjadi. Siapa yang dalam keadaan waras mahu menunjukkan tubuh badannya kepada satu dunia?,” tegasnya.

Tambah pelakon wanita ini lagi, ketika mereka sedang berseronok sesama sendiri, dia tidak menyedari bahawa aplikasi Bigo yang merakamkan video live itu boleh ditonton oleh semua orang dan dia menyangka hanya kawan-kawan tertentu sahaja yang boleh melihat video tersebut.

“Saya tidak pernah dengar tentang aplikasi Bigo sebelum ini. Sekarang saya dah tahu tentang aplikasi ini dan tahu dengan cara begini,” katanya dengan rasa kecewa.

Menurut sumber juga, Fathia mengatakan dia berhasrat untuk membuat satu live di media sosial tidak lama lagi untuk menjernihkan keadaan.

Sebelum ini di dalam video viral tersebut, terdapat juga seorang rakannya yang merupakan seorang pelakon baru, Natasha Elyzza yang turut menerima kecaman hebat daripada netizen.
Natasha juga sudah tampil memohon maaf kepada semua menerusi akaun Instagramnya dan mengakui apa yang dilakukannya adalah kurang bijak.

Pelakon baru ini juga berharap orang ramai dapat memaafkan dirinya dan memberi peluang untuk dia berubah dan memperbaiki diri.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.