Berita Terkini
recent

Apa Itu Cinta kembali

Selepas meraih lebih 538,673 jangkauan penonton di Facebook, program Suria FM, Apa Itu Cinta kembali menghiburkan pendengar setia stesen radio itu menerusi siaran musim kedua.

Apa Itu Cinta di bawah kelolaan penyampai radio DJ Lin itu program bual bicara yang membincangkan kisah cinta selebriti popular tanah air bersama pasangan mereka.

Program ini bersiaran selama satu jam secara langsung laman Facebook Suria Malaysia setiap Rabu, jam 10 malam.

Siaran pertama musim kedua Apa Itu Cinta ke udara pada 6 September lalu bersama penyanyi Hafiz Hamidun yang berkongsi pendapatnya mengenai percintaan.

Penyanyi itu kini menjadi bualan hangat ramai berikutan kontroversi perkahwinannya dengan usahawan kosmetik Joy Revfa.

Pengurus Kanan Pengurusan Penjenamaan dan Digital Suria Shahida Azad Jamaludin berkata, musim pertama Apa Itu Cinta mendapat sambutan memberangsangkan dan masih mempunyai ramai penonton mengulang program itu di laman web Suria FM.

“Sudah tentu kami mengharapkan sokongan dan sambutan yang sama daripada pendengar setia untuk musim kedua Apa Itu Cinta”, katanya.

Menurutnya, secara keseluruhan, musim pertama program itu meraih lebih 200,000 tontonan dan 1.5 juta jangkauan penonton di Facebook dan YouTube.

“Berdasarkan sambutan ini, program berkenaan sudah mempunyai tempat tersendiri di hati pendengar setia Suria FM. Kami pasti pendengar ingin mendengar kisah percintaan daripada pasangan selebriti kegemaran untuk musim kali ini,” katanya.

Semalam, penyanyi terkenal Tajul dan Wany Hasrita hadir di studio untuk berkongsi mengenai kisah percintaan mereka. Minggu depan giliran Nora Ariffin pula.

Sementara itu, jangan lupa menyaksikan persembahan secara langsung akustik Haqiem Rusli dan Shahrol dalam program Lagu Kecoh.

Program itu mula bersiaran pada kelmarin akan menampilkan persembahan akustik oleh barisan penyanyi popular tanah air di segmen Suria Pagi.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.