Berita Terkini
recent

Tak Sanggup Baca Komen, Ed Sheeran Tutup Akaun Twitter

PENYANYI Ed Sheeran memberitahu bahawa dia terpaksa menutup akaun Twitter gara-gara tidak tahan membaca komen-komen negatif daripada netizen.

Menerusi laporan Daily Mirror, Ed Sheeran, 26, berkata, ramai pengguna aktif laman sosial menjadikan Twitter sebagai tempat untuk menulis perkataan-perkataan yang tidak elok.

"Pada mulanya saya buat akaun Twitter untuk berkomunikasi dengan peminat tapi lama-kelamaan saya perasan laman sosial itu dah menjadi tempat mereka menulis perkataan yang negatif.

"Satu komen yang negatif boleh memusnahkan hari anda. Sebab itu saya ambil keputusan untuk tutup akaun Twitter," kata Ed Sheeran.

Selain Ed Sheeran, penyanyi Adele juga pernah menutup akuan Twitter untuk sementara pada November 2012 selepas menerima banyak ugutan bunuh terhadap dia juga bayinya.


Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.