F Sophie Turner Belajar Pendidikan Oral Seks | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

Sophie Turner Belajar Pendidikan Oral Seks

Tidak hanya ilmu lakonan dari para senior yang ditimba Sophie Turner sewaktu membintangi siri Game of Thrones.

Malah kekasih Joe Jonas itu juga sekaligus bekesempatan mempelajari ilmu pendidikan seks.

Ketika ditemubual Sunday Times baru-baru ini, Sophie mengaku mulai membintangi 'Game of Thrones' ketika usianya masih 12 tahun. Sejak musim pertama, siri saluran HBO itu sudah kerap menampilkan adegan-adegan panas di setiap episodnya.

"Saya pertama kali tahu soal oral seks saat membaca naskah 'Game of Thrones'.

"Lantas saya aku berasa, 'Wow! Orang-orang benar-benar melakukannya? Luar biasa.' Saya rasa begitulah cara saya mendapatkan tahu tentang ilmu pengetahuan mengenai seks. Ketika membintangi di 'Game of Thrones'," ujarnya.

Dalam musim kelima, karakter Sansa menjadi korban kekejaman seksual oleh Ramsay Bolton. Terpaksa menjalani adegan tersebut, Sophie mengaku berasa sukar.

"Selepas saja selesai saya menjalani penggambaran, saya merasa jika adegan itu ditampilkan nanti pasti banyak orang yang protes. Respon pertama saya adalah mungkin kita tak seharusnya menayangkan adegan itu," katanya.

Namun akhirnya, Sophie mulai menyedari betapa pentingnya menjelaskan adegan kekejaman seksual pada penonton.

"Semakin sering kita bicara soal kekejaman seksual, maka akan semakin baik. Hal-hal seperti ini sudah terjadi dan terus terjadi saat ini.

"Kita akan berfikir seakan membicarakan soal kekejaman seksual adalah hal yang taboo atau berharga. Lalu bagaimana orang-orang mahu melaporkan kekejaman seksual yang terjadi pada diri mereka?" tuturnya.

ot;1" />
Powered by Blogger.