F Sanggup Upah Pelacur Untuk Anak | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

Sanggup Upah Pelacur Untuk Anak

Bekas model, Katie Price mendedahkan beliau mahu mengupah seorang pelacur untuk anak yang cacat, Harvey, untuk mengajar remaja itu tentang seks.

Harvey, merupakan zuriat hasil perkongsian hidup Katie dengan berkongsi dengan bekas pemain bola sepak Dwight Yorke. Anaknya itu kini berumur 15 tahun.

Kata Katie, dia sedang mempertimbangkan idea tersebut untuk hari ulang tahun Harvey yang ke-18 nanti.

Dalam satu temubual dalam program bual bicara UK, Loose Women, Katie berkata, oleh Harvey mengalami masalah kecacatan (autism) namun mempunyai masalah seksual yang normal.

"Harvey kini berusia 15 tahun. Secara semula jadi pada usia 15 tahun, anda mengalami akil baligh dan ia adalah semulajadi untuk bereksperimen dengan diri sendiri. Adakah wajar untuk dia merasainya?" tutur Katie

Katie prihatin bahawa anaknya, yang dilahirkan sebagai anak autisme selain mengalami masalah penglihatan separa dan sindrom Prader-Willi, justeru remaja itu tidak boleh membentuk hubungan sebenar dengan wanita.

Dia telah berbincang hal ini dengan suaminya Kieran Hayler, dan mereka serius mempertimbangkan untuk mengupah seorang pelacur untuk Harvey.

Kieran bergurau dengan berkata "Bolehkah kita mendapatkan seoarng pelacur untuk hari jadi ke-18nya?'

Dan saya menjawab, 'baik, itu Harvey saya!

"Dia tidak pernah mendapat peluang itu, tetapi kemudian kita membawakan untunya? Adakah saya membiarkan dia mengalaminya?"

Kenyataan Katie bagaimanapun mencetuskan pelbagai reaksi oelh pengguna media sosial.

Seorang netizen berpendapat, tindakan Katie sebagai ibu adalah satu tindakan yang menjijikkan

Benar-benar menjijikkan," komen netizen tersebut di Twitter.

Sementara itu, seorang lagi menulis komen berbaur sarkastik, "Saya akan memberitahu anda harganya @ KatiePrice saya akan menjadi pelacur.".
ot;1" />
Powered by Blogger.