Berita Terkini
recent

Pantang Dengar "Despacito"

Bintang YouTube dikenali sebagai Niana Guerrero, 11, mencuri perhatian pengguna media sosial dengan lagak bersahajanya mempamerkan aksi tarian lagu popular masa kini, Despacito.

Dalam sebuah video yang dimuat naik di YouTube menunjukkan Niana akan secara spontan menari setiap kali mendengar lagu nyanyian Luis Fonsi Ft Justin Bieber itu. Sementara abangnya, Ranz yang merakamkan aksinya itu.

Lucunya, Niana akan terus menari walaupun di mana jua dia berada dan apa jua sedang dilakukan pada ketika itu.

Gelagat selamber dan comel kanak-kanak berasal dari Filipina ini cukup mencuit hati ramai pengguna media sosial. Setakat ini, video yang dimuat naik sejak 4 Julai (kira-kira 11 jam lalu) telah mendapat lebih sejuta tontonan.



Sebelum ini Niana berjaya mencuri perhatian menerusi sebuah video yang juga menunjukkan dia melakukan aksi menyanyikan lagu Despacito ketika di dalam kereta. Video tersebut mendapat lebih 9 juta tontonan.



Niana mula bergelar bintang media sosial selepas popular menerusi beberapa video yang dimuat naik di laman Youtube sejak tahun 20013. Dia mempunyai lebih 373,972 viewers setakat ini.

Di samping itu, Niana telah memuat naik sebanyak 41 video sehingga kini yang telah mendapat jumlah tontonan bagi kesemua videonya itu lebih kurang 21,659,426 tontonan.

Antara video yang popular seperiti video bertajuk "Flip Bottle Sister Reaction | Ranz dan Niana " yang mendapat lebih 2 juta tonton.




Dia juga mempunyai lebih 2.5 juta pengikut di Facebook dan hampir 1 juta di akaun Instagram. Oleh kerana dia belum mencecah usia 18 tahun, semua akaun media sosial miliknya dikendalikan oleh ibu bapanya.

Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.