Berita Terkini
recent

Berani Mengaku Diri Gay

Aktor Andrew Garfield mengejutkan pengikut dunia maya apabila dia mengaku dirinya seorang yang suka sesama jenis.

Dalam promosi drama teater terbarunya, Angels in America, bintang filem  ini menyebut dirinya sebagai seorang gay.

"Setiap minggu, aku bersama lapan orang teman dan kami hanya menonton 'Ru' (RuPaul's Drag Race).

"Ini adalah hidupku di luar drama panggung ini. Aku adalah seorang gay sekarang," katanya seperti yang dilaporkan Aceshowbiz.

Sama ada kenyataannya itu sekadar gurauan ataupun serius tetapi yang pasti, Garfield, khabarnya akan melakonkan watak seorang tokoh gay yang didiagnos kerana mengidam AIDS.

Dalam satu sesi temubual, pelakon berusia 30 tahun ini juga mengaku bahwa menonton Drag Race membantunya untuk menjiwai karakter gay.

Seakan sengaja menghangatkan lagi kontroversi yang ditimbulkannya, Garfield berkata bahwa dia tidak menolak kemungkinan akan menjalani hubungan asmara dengan sesama jenis pada suatu hari nanti.

"Setakat ini yang saya tahu, saya bukan seorang laki-laki gay sekarang ini. Tetapi mungkin, saya bangun di satu hari, saya ingin merasai pengalaman itu itu," katanya.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.