F Beckham Bidas Kritikan Rai Anak di Istana Buckingham | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

Beckham Bidas Kritikan Rai Anak di Istana Buckingham

Puteri kesayangan bintang bola sepak dunia David Beckham, Harper Beckham boleh dikata kanak-kanak paling beruntung di dunia.

Masakan tidak, ketuka ulang tahun ke-6nya baru-baru ini, Harper bukan saja menyambutnya di Istana Buckingham, London, malah berkesempatan bergambar bersama Puteri Eugene.

Momen indah itu dikongsi David Beckham dan Victoria di akun Instagram. David memuat naik foto Harper yang kelihatan sangat manis mengenakan gaun ala Princess Elsa seperti dalam filem Frozen. Harper juga bergambar bersama dengan teman-temannya dan Puteri Eugene di dalam istana.

..

Sementara Victoria, juga memuat naik foto Harper berdiri di luar istana sambil memegang balon merah.

"Puteri kecil kami yang sedang meraikan ulang tahun kelahirannya," tulis Victoria.

..

Sayangnya, momen manis tersebut mendapat kritikan sebilangan netizen yang mempersoalkan kenapa keluarga DiRaja boleh mengadakan acara untuk kepentingan di luar kerajaan. Ada yang mendawa bahwa bekas pemain pasukan England ini menggunakan status selebritinya untuk mendapatkan keistimewaan tersebut.

"Jika kamu ada banyak wang, kamu dapat membeli segalanya," komen sinis nettizen.

"Harper Beckham di Istana Buckingham? Beri saya plastik untuk muntah. Bagaimana dengan para korban Grenfell yang tidak punya apa-apa," tulis seorang lagi.

Mengetahui spekulasi dan tuduhan tersebut, Beckham pantas menyangkal dakwaan dia menggunakan namanya untuk kepetingan dan mendapat keistimewaan itu.

"Hanya mahu memperjelaskan, istana tidak membukakan gerbangnya (khusus) untuk parti ulang tahun Harper, tapi ini adalah parti teh di mana kami dan tetamu lain juga diundang. Jadi ini merupakan sesuatu yang indah untuk dilakukan bersama ibuku, Harper dan beberapa teman sekolahnya.

"Kami berasa terhormat dapat berada di situ, parti teh yang sangat indah," tulisnya.

..

Pesta tersebut dianjurkan oleh ibu Puteri Eugenie, Sarah Ferguson atau dikenal juga dengan gelaran Duchess Of York.

Pesta berkenaan diadakan di suite peribadi milik Putera Andrew pada Minggu 9 Julai lalu ketika Ratu Elizabeth sedang berada di Scotland.

ot;1" />
Powered by Blogger.