Berita Terkini
recent

Anis Al-Idrus Pakai Kasut Kanvas Sebab Nak Perhatian?

JARANG sebenarnya kita dengar pengantin perempuan memilih kasut kanvas sebagai pelengkap gaya pada hari perkahwinan mereka namun itulah yang berlaku kepada pelakon dan penyanyi Anis Al-Idrus.

Namun Anis mempunyai sebab tersendiri untuk tampil 'hipster' pada hari pernikahannya yang berlangsung pada malam Jumaat malah suaminya, Mohd Rafzan Nurhikmal Abdul Halim turut memakai kasut sama.

Ketika ditanya mengenai perkara itu, Anis mengakui ia adalah ideanya kerana tidak selesa memakai kasut tumit tinggi selain ingin menampilkan kelainan.

"Sebenarnya saya kalau pakai baju kurung pun akan gunakan kasut kanvas berbanding tumit tinggi kerana memang selesa begitu.

"Kalau saya pakai kasut tumit tinggi berasa tidak selesa dan selalunya memang akan ada kejadian saya terjatuh.


"Jadi untuk majlis ini, saya pilih sesuatu yang saya suka tambahan pula dapat bergerak dengan mudah memandangkan perlu menyapa tetamu," katanya.

Anis atau Sharifah Anis Syed Zainal dan Mohd Rafzan selamat bergelar isteri dengan dua kali lafaz pada majlis yang diadakan di TTDI Jaya, Shah Alam.

Pasangan itu dinikahkan sendiri oleh bapa Anis iaitu Syed Zainal Syed Abu Bakar Al-Idrus di hadapan Imam dan Jurunikah Masjid Al-I'tisam TTDI Jaya, Mohd Fairus Shuaib.
Pengantin perempuan menerima mas kahwin berupa satu set barangan kemas sementara wang hantaran dirahsiakan jumlahnya.

Dalam pada itu, Anis tidak kisah sekiranya akan ada pihak mengkritik dan menularkan pilihannya berkasut kanvas kerana tidak dapat berbuat apa-apa mengenainya.

Malah Anis menyangkal tindakannya itu seolah-olah cuba meraih perhatian orang ramai kerana apa dilakukannya adalah kerana kehendak diri sendiri.

"Tak cari perhatian pun orang viralkan kita, jadi tak kisahlah apa orang hendak kata.

"Mungkin itu hobi mereka gemar hendak menularkan kisah mengenai orang lain kerana hobi kita ni berbeza-beza," ujarnya.


Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.