F Trauma Gara-gara Peminat Fanatik Ajak Kahwin | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

Trauma Gara-gara Peminat Fanatik Ajak Kahwin

Tanpa peminat, seseorang selebriti itu tidak popular. Namun kadang-kadang tidak semua peminat bersikap baik, malah ada kalangan mereka yang terlalu fanatik hingga membuatkan idola mereka trauma seperti yang di alami bintang opera, Ye Hai Mohabbatein, Divyanka Tripathi.

Isteri kepada pelakon Vivek Dahiya ini berkata, pernah ada peminat yang bertindak nekad terhadap dirinya sehinggakan dia mengalami trauma.

Antaranya, ada peminat yang mengekori aktres itu ke mana saja dia pergi, mengirimkan hadiah kepadanya dan seluruh keluarganya dan kerap menghubunginya serta menyatakan perkataan-perkataan random sehingga berbaur seolah-olah mahu mengajaknya berkahwin.

Divyanka mengaku dia masih trauma dengan kejadian tersebut. Lebih-lebih lagi apabila peminat berkenaan mengirimkan sari serta kad undangan perkahwinan lengkap dengan tarikh dan lokasinya.

"Bagi saya itu adalah situasi yang mengerikan, dan saya selalu takut dan meremang bulu roma dibuatnya jika mengingatkan masa-masa itu.

"Paling menakutkan adalah dia tahu semua tentang keluargaku. Saya terpaksa menukar nombor telefon dan menyekat dia dari semua akaun media sosial.

"Saya juga minta keluarga saya melakukan hal yang sama agar tidak diganggu. Syukurlah akhirnya dia berhenti," kata Divyanka seperti yang dilaporkan Pinkvilla.

Sebagai seorang selebriti, ia memang satu risiko bagi Divyanka jika mempunyai peminat yang fanatik dan obses seperti itu.

Bagaimanapun kerenah-kerenah peminat tersebut tidak membuatkan Divyanka tetap aktif di media sosial. Hingga saat ini Divyanka masih dikenali sebagai aktris televisyen India yang sangat aktif di berbagai platform media sosial.

Powered by Blogger.