F ‘Tak Sangka Ada Pihak Yang Busuk Hati’ – Fattah Amin | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

‘Tak Sangka Ada Pihak Yang Busuk Hati’ – Fattah Amin

Nampaknya fenomena Fattah Amin dan Fazura masih terus hangat diperkatakan lagi.

Kedua pelakon utama Hero Seorang Cinderella (HSC) ini akur dan percaya dengan hakikat dicemburui dan dimusuhi oleh banyak pihak.

Mendakwa ramai yang tidak senang melihat kemesraan dan keserasian mereka berdua, Fattah dan Fazura enggan melatah dengan segala kecaman yang telah dilemparkan oleh para netizen.

Bukan sahaja dikecam oleh peminat, malah mereka akui ada juga beberapa rakan selebriti yang tidak suka melihat gandingan mereka berdua sehingga terang-terangan meluahkan perasaan tidak puas hati di laman sosial.

“Saya dengan Fattah selalu cakap, kita tak boleh membaca hati orang. Kita juga tidak mampu untuk menduga niat seseorang sama ada baik atau sebaliknya.

“Cuma, apa yang kita boleh buat adalah terus bersabar dan percaya apabila sesuatu perkara hendak berjaya, akan ada halangan sedemikian,” kata Fazura ketika ditemui oleh pihak BH Online.
Walaupun nampak tenang dan enggan melayan pekara sebegini, Fattah tetap punyai rasa terkilan pada golongan haters yang sering bertindak luar batasan.

“Pernah berlaku ketika saya menghadiri satu sesi promosi, tiba-tiba ‘client’ saya tidak dapat memuat naik gambar kerana akaun Instagram kami digodam.

“Tak sangka ada pihak yang busuk hati sampai ke tahap hendak menutup periuk nasi orang. Saya serahkan perkara ini kepada pihak pengurusan untuk melakukan siasatan dan mungkin tindakan susulan akan dibuat terhadap pihak tidak bertanggungjawab itu,” kata Fattah.

Sungguh pun begitu, masih ada beberapa pihak yang menyokong dan memuji gandingan mereka berdua dalam drama berepisod tersebut. Ada juga yang berkata lakonan Fazura harus dipuji dan Fattah harus berterima kasih kerana mendapat tempias aura Fazura.
Apa pendapat kamu pula?
ot;1" />
Powered by Blogger.