F Selepas Kemampuan Seksnya Diperlekeh, DJ Diplo Sindir Katy Perry | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Berita Terkini
recent

Selepas Kemampuan Seksnya Diperlekeh, DJ Diplo Sindir Katy Perry

Ketika muncul secara langsung menerusi program Witness World Wide baru-baru ini, penyanyi Katy Perry mencuri perhatian dengan membuat pendedahan mengenai kemampuan seks bekas-bekas kekasihnya.

Ketika ditanya siapa yang paling hebat dalam melakukan seks, pelantun "Swish Swish' itu meletakkan DJ Diplo di turutan ketiga.

Penilaian itu sekaligus meletakkan Diplo dibelakang dua lagi bekas kekasih Katy Perry iaitu Orlando Bloom dan John Mayer.

Bagaimanapun, Diplo seperti tidak dapat menerima penilaian itu lantas dia memuat naik kenyataan berbaur sindiran ditujukan kepada penyanyi berusia 32 tahun itu.
Penulis lagu "Cold Water" ini tegas mengatakan dia tidak pernah menjalinkan hubungan intim dengan Katy Perry.

"Saya meraih medal gangsa di olimpik seks." tweetnya. "Saya bahkan tidak ingat pun pernah melakukan seks," tambahnya.

..

Terdahulu, laporan media menyebut, Diplo pernah menjalin hubungna dengan Katy sekitar tahun 2014. Meskipun hanya bertahan beberapa bulan, mereka kerap tampil bersama dan kelihatan mesra di berberapa acara besar seperti Met Gala. Malah Diplo pernah mengikut Katy ke Morocco saat ulang tahunnya yang ke-30.

Selepas hubungan dengan Diplo berakhir, Katy Perry menjalin hubungan dengan John Mayer selama tiga tahun.

Kemudian, Katy bercinta pula dengan aktor Orlando Bloom sebelum hubungan mereka putus pada Mac lalu.

Powered by Blogger.