Berita Terkini
recent

Tak Peduli Aksi Selena Gomez-The Weeknd Bercium

Ketika Bella Hadid bertemu dengan The Weeknd dan Selena Gomez di acara karpet merah Met Gala 2017 baru-baru ini, ramai yang ingin mengetahui bagaimana perasaan model berusia 21 tahun ini saat melihat bekas kekasihnya ditemani wanita lain.

Apatah lagi, The Weeknd dan Selena ketika itu dilaporkan kelihatan begitu bahagia malah pasangan itu sempat mempamer kemesraan di acara tersebut.

Meskipun bukan mudah bagi Bella Hadid namun dia berjaya melalui situasi ketika itu dengan baik.

Adik kandung supermodel Gigi Hadid ini mengaku sudah tidak kisah tentang hubungan asmara The Weeknd dengan pasangan barunya.

"Saya fokus pada diri sendiri. Saya berasa seperti akhirnya berada di titik dimana saya hanya dapat berfikir tentang apa yang ingin saya lakukan dan tempat yang ingin aku pergi," katanya.

Bella juga menambahkan, dia kini masih ingin sendiri selepas putus dengan The Weeknd.

"Aku ingin menjadi seorang lebih menjaga diri sendiri berbanding daripada orang lain," lanjutnya.

Terdahulu, Bella sebelum ini mengaku perpisahannya dengan The Weeknd bukanlah hal mudah baginya. Namun menerima ketentuan tersebut.

"Ini adalah pengalaman putus cinta pertama saya.

"Sebagai orang luar, anda mungkin berfikir saya dapat mengatasinya dengan baik, tapi sebenarnya itu sangat berat. Berat untuk sementara. Tetapi saya akan selalu menghormatinya dan selalu mencintainya.
Powered by Blogger.