Berita Terkini
recent

Black Bataskan Hubungan Dengan Protege

Penyanyi Black Hanifah yang juga merupakan mentor kepada Syeera dalam program Mentor Milenia 2017 membataskan hubungan rapat seperti yang pernah dilakukan pada program sebelum ini.

Black, 30, berkata, perkara itu dilakukan bagi memudahkan lagi cara pengajaran antara dia dengan anak didiknya itu Syeera atau nama sebenarnya Nur Syaheera Abd Aziz.


"Mentor kali ini saya ambil langkah untuk tidak mempunyai hubungan yang terlampau rapat dengan protege.

"Saya bimbing dan ajar dia mengikut jadual yang ditetapkan, tidak seperti tahun lalu yang mana saya benar-benar rapat dengan kedua-dua protege saya.

"Saya nampak hubungan rapat tersebut tidak membantu malah menyukarkan saya untuk membuat satu keputusan," ujarnya.

Bagaimanapun, Black atau Hanifah Md Hanafiah berkata, dia masih mengalas tanggungjawab tersebut dengan baik dalam memastikan Syeera memberi persembahan yang memuaskan pada setiap minggu.

Syeera bersama tiga protege lain iaitu Usop (Hazama), Along (Tomok) dan Elica (Akim).

Empat protege tersebut bakal berentap di pentas akhir Mentor Milenia 2017 yang bakal berlangsung pada malam ini (Ahad).

Dalam pada itu, Black berkata, dia berasa sedikit simpati terhadap Syeera apabila sering menjadi bahan kecaman netizen di media sosial.

Bagaimanapun, Black berkata, kecaman dan kritikan terhadap anak didiknya itu lebih menguatkan Syeera menjadi lebih kuat dan bersedia bergelar seorang artis.

"Saya kesihan dekat dia kerana sering kena kritik di laman sosial, ada sahaja yang orang marah dan tidak suka.

"Tapi saya percaya jika mereka kecam bermakna mereka beri perhatian terhadap persembahannya. Sebab itu juga saya beritahu dia jangan buat salah kerana ramai yang cari salah dia," ujarnya.

Selain itu, ditanya tentang persiapannya pada malam ini, Black berkata, dia memastikan Syeera melakukan persembahan terbaik.

Katanya, dia juga mempunyai perancangan besar buat peserta itu selepas tamat program tersebut.

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.