F Miley Cyrus Izin Peminat Sentuh Bahagian Peribadinya | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Sila Follow and Like twitter dan facebook kami.

Berita Terkini
recent

Miley Cyrus Izin Peminat Sentuh Bahagian Peribadinya

Kembalinya Miley Cyrus ke pangkuan Liam Hemsworth, laporan media antarabangsa menyebut bahwa kehidupan bekas bintang Hannah Montanah ini dikatakan tidak lagi liar seperti sebelum ini.





Hal tersebut terbukti apabila selepas menajlin semula hubungan dengan aktor kacak itu, nama Miley jarang-jarang dikaitkan dengan kontroversi.

Namun baru-baru ini sebuah video mempertontonkan kelakuan liar Miley Cyrus yang mengejutkan umum.

Dalam video itu, Miley meminta para peminatnya menyentuh tubuhnya ketika dia mengadakan konsert. Tidak mahu melepaskan peluang tersebut, peminat-peminatnya pun menyentuh tubuh Miley, sehinggakan ada yang mengambil kesempatan meraba bahagian peribadi pelantun lagu Wrecking Ball itu.

Bagaimanapun video tersebut dikatakan bukanlah video baru. Sudah 2 tahun video ini ditayangkan di YouTube.

Kejadian itu berlaku ketika Miley mengadakan konsert jelajah di Britan sempena mempromosikan album Bangerz.

Memetik laporan Dailymail, video berkenaan adalah sebuah video lama yang dirakam pada tahun 2014, sebelum Miley kembali menjalin hubungan dengan Liam.

Pusat hiburan dan kelab malam G.A.Y di London menjadi lokasi gig yang diadakan secara tertutup.
Gig tersebut berkonsepkan intim dengan peminat. Miley tampil menggenakan baju 'bodysuit' berwarna perak.

Sebenarnya bukan satu perkara yang mengejutkan jika video sebeitu kembali viral. Album Bangerz merupakan album pertama Miley Cyrus selepas putus cinta dengan Liam.

Seiring dengan album ini yang dilancarkan sekitar tahun 2013, Miley dilihat mengalami banyak perubahan dari segi imej dari Miley dan perangainya semakin liar. Antara yang paling ketara ialah penampilan beraninya berbogel menerusi muzik video Wrecking Ball.

Powered by Blogger.