F Pengurus Nafi Kemaluan Zaskia Gotik Dicium Peminat | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Sila Follow and Like twitter dan facebook kami.

Berita Terkini
recent

Pengurus Nafi Kemaluan Zaskia Gotik Dicium Peminat

Baru-baru ini, peminat hiburan Seberang kecoh ekoran tersebarnya foto penyanyi dangdut, Zaskia Gotik, yang dirakam ketika membuat persembahan di Lombok, Nusa Tenggara Barat.

Apa yang lebih hangat, foto tersebut menunjukkan bahagian peribadi (kemaluan) penyanyi berusia 26 tahun itu dicium seorang peminat lelaki.

Memetik laporan Detik.com, gambar tersebut merupakan hasil screenshoot dari video amatur yang dirakam oleh seorang penonton lain.

Sebaik saja ia tersebar di laman internet, penyanyi yang cukup sinonim dengan aksi 'goyang itik' ini menerima banyak kritikan daripada pelbagai pihak.

Bagaimanapun, pihak pengurusan penyanyi itu iaitu dikenali sebagai Cici, menafikan perkara insiden tersebut sekaligus menegaskan tidak berlaku adegan bahagian peribadi Zaskia dicium ketika dia berada di atas pentas.

"Tidak ada cium-cium. Ketika itu juga kan ada banyak ibu-ibu di sana," tegas Cici.

Menerusi video yang beredar itu menunjukkan seorang lelaki, dipelawa Zaskia naik ke pentas.

Namun menurut Cici, Zaskia hanya sekadar menunjukkan aksi 'goyang itik' yang menjadi trademarknya itu kepada peminat tersebut.

"Soalan lain saja. Kalau tentang itu, saya no comment," tuturnya.
Powered by Blogger.