F Tiada Zuriat Dengan Isteri Pertama Punca Adi Putra Nikah Lagi? | Kakigosip.com - Berita Hiburan Malaysia, Gosip Artis, K-Pop, Filem dan Muzik
Sila Follow and Like twitter dan facebook kami.

Berita Terkini
recent

Tiada Zuriat Dengan Isteri Pertama Punca Adi Putra Nikah Lagi?

Faktor ketiadaan zuriat dalam perkahwinan pertamanya dikatakan menjadi antara punca aktor Adi Putra, 35, memilih untuk berpoligami.

Adi baru-baru ini dikatakan telah bernikah dengan seorang pegawai, Norshahida Zolkafly yang bertugas di bahagian korporat sebuah agensi kerajaan, dalam satu majlis tertutup pada bulan Ramadan.

Kisah pernikahan kedua Adi menjadi viral hari ini selain diperkatakan dalam kalangan wartawan hiburan serta peminat aktor popular itu sendiri.

Dalam gambar pada majlis perkahwinan yang kini beredar di media sosial, Adi dan wanita yang didakwa sebagai isteri keduanya itu memilih pa­kaian sedondon berwarna kuning cair, dengan aksi Adi mencium kepala wanita tersebut.

Difahamkan, isteri baharu Adi itu ialah seorang ibu tunggal beranak satu dan mereka turut menjalankan perniagaan bersama-sama semenjak setahun lalu.

Sementara itu, isteri pertama Adi, Aida Yusof, 41, memohon semua pihak supaya memahami situasi dirinya ketika ini.

Enggan mengulas lanjut me­ngenai kesahihan dirinya yang kini hidup bermadu, Aida memilih untuk tidak memberikan sebarang komen lanjut berhubung penyebaran gambar per­kahwinan suaminya itu.

“Berikan ruang buat sementara waktu ini kepada saya. Saya berharap semua pihak memahami situasi ketika ini.

“Maaf, saya tidak dapat me­ngulas lanjut hal berkenaan,” ujarnya.

Sebelum ini, Aida dalam temubual dengan media beberapa tahun lalu pernah memberitahu dia rela sekiranya suaminya itu mahu mengamalkan poligami.

Bagaimanapun, usaha Mingguan Malaysia untuk mendapatkan penjelasan daripada Adi gagal apabila telefon bimbit pelakon berkenaan tidak aktif.

Pelakon lelaki yang berasal dari Singapura itu bernikah de­ngan Aida pada 14 April 2006 dan mereka pernah memfailkan perceraian pada 11 Mei 2012.

Bagaimanapun, pasangan itu tidak meneruskan hajat untuk bercerai dan berjaya mengatasi masalah dalam rumah tangga mereka pada ketika itu.
Powered by Blogger.