Berita Terkini
recent

Selamba Berjalan Di New York Tak Pakai Baju Dalam

Keberanian dan gaya yang mempersona Bella Hadid ketika berjalan dipentas peragaan memang tidak perlu diragukan. Malah sudah acapkali model yang baru berusia 19 tahun ini menunjukkan 'bahagian peribadinya' di depan umum.

Namun ternyata keberanian Bella mempamerkan keseksiannya tidak hanya dilakukannya ketika bekerja saja. Adik Gigi Hadid itu juga selamber menayangkan segalanya ketika sedang keluar berisar-siar.

Seperti yang dilakukannya ketika keluar berjalan di tengh-tengah Kota New York, baru-baru ini. Tanpa memakai baju dalam, Bella dengan gaya bersahaja berjalan melenggang di kota metropolitan itu.

Sudahlah tidak memakai bra, baju yang dipakainya pula jarang dan membuatkan tubuhnya jelas terpampang.

Cukup dengan hanya mengenakan baju nipis dipadankan dengan seluar panjang berona hitam serta cardigan diletakkan di bahu, Bella tetap nampak bergaya dan mencuri tumpuan ramai.

Bukan hanya kali ini saja Bella tidak memakai baju yang menutup bahagian peribadinya di depan umum.

Sebelum ini Bella pernah bergaya tanpa baju dalam ketika membuat penampilan di Festival Filem Cannes di Perancis.
Booking.com

www.kakigosip.com tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian kami

Powered by Blogger.